Etusivu

Tervetuloa Sansian Tarjouspalveluun!

Voimassa olevia tarjouspyyntöjä ja dynaamisia hankintajärjestelmiä (DPS) voi katsoa ilman tunnuksia Julkaisut-osiossa. Ilman tunnuksia nähtävänä on tarjouspyynnön nimi, tarjouspyynnön kuvaus ja tarjouksen määräaika.

Kun rekisteröidyt palveluun, pystyt lataamaan tarjouspyynnön omalle tietokoneelle ja siihen liittyvät dokumentit, esittämään tarjouspyyntöä koskevia kysymyksiä, lukemaan kysymyksien vastauksia ja jättämään tarjouksen sähköisesti. Rekisteröityminen on maksutonta ja saat käyttäjätunnuksen välittömästi rekisteröitymisen yhteydessä. Käytäthän rekisteröitymisessä yrityksesi virallista nimeä ja y-tunnusta.

Julkisissa hankinnoissa sopimusehdot ja muu sopimuskauden aikainen yhteistyö määritellään jo tarjouspyyntöasiakirjoissa, joten niihin kannattaa tutustua huolellisesti ennen tarjouksen jättämistä.

Järjestelmän tekniset vaatimukset löytyvät osoitteesta: https://tuki.cloudia.fi/hc/fi/articles/360016349737-Tekniset-vaatimukset-

Mikäli haluatte apua palvelun käytössä tai palvelun käytössä ilmenee teknisiä ongelmia, voitte olla yhteydessä osoitteeseen tuki(at)cloudia.fi tai numeroon 020 766 1075.

Cloudian tuki palvelee arkisin klo 8.00-17.00.

Sopimuskauden aikainen toiminta

Sansian hankintasopimuksiin liittyvä myyntiraportointi hoidetaan Tarjouspalvelussa sopimusehtojen mukaisesti. Myynnit raportoidaan tilaajittain laskutuspäivän mukaiselle raportoinikaudelle. Pääsääntöisesti raportointi tapahtuu kolme kertaa vuodessa seuraavan aikataulun mukaisesti.

  1. kausi 1.1. - 30.4., eräpäivä 15.5.
  2. kausi 1.5. - 31.8., eräpäivä 15.9.
  3. ​​​​​​​kausi 1.9. - 31.12., eräpäivä 31.1.

Tarkemmat raportointiehdot voit tarkistaa hankintasopimuksesta.

Myyntiraportoinnin muistutukset menevät yritysprofiilin yhteyshenkilölle, välitäthän viestin tarvittaessa organisaation sisällä raportoinnista vastaaville henkilöille.

Raportointiohjeet löytyvät osoitteesta: https://tuki.cloudia.fi/hc/fi/articles/4428238279441-Myyntiraportit-Sansia-

Sopimuskauden aikaiset hinnanmuutosesitykset sekä reklamaatioihin vastaaminen hoidetaan myös Tarjouspalvelun kautta. Näihin liittyvät ohjeet löydät sivun oikeasta laidasta Ajankohtaista-osion tiedotteista.

Ajankohtaista

3.9.2024 Asiakastuki on ruuhkautunut

3.9.2024
Tukemme on nyt poikkeuksellisen ruuhkautunut. Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme kärsivällisyydestä.

Tietosuojaseloste

https://cloudia.com/fi/yksityisyydensuoja/

Tarjouspalvelu on uudistunut käyttäjähallinnalla

13.6.2024
Mikä on Käyttäjähallinta? Käyttäjähallinta antaa pääkäyttäjille mahdollisuuden hallinnoida käyttäjätunnuksia Tarjouspalvelussa. Tämä takaa palvelun...
Lue lisää

Sansian nimissä on lähetetty huijausviestejä

23.5.2024
Useat sopimustoimittajamme ovat ilmoittaneet saaneensa sähköpostiviestejä, jotka on lähetetty Sansian sekä eräiden omistaja-asiakkainamme olevien hyvi...
Lue lisää

Sansian sopimusmyynnit raportoidaan Tarjouspalvelussa

2.1.2023
Sansian sopimustoimittajat tekevät Sansian hankintasopimusten myyntiraportoinnin Tarjouspalvelu.fi-portaalissa sopimusehtojen mukaisesti. Ohessa tiedo...
Liitteet:
Lue lisää

Hinnanmuutokset ja reklamaatiot hoidetaan Tarjouspalvelussa

31.8.2022
Sansian sopimustoimittajat ohjataan tekemään kaikki hinnanmuutosesitykset Tarjouspalvelu.fi -portaalin kautta omilla Tarjouspalvelu.fi-tunnuksillaan. ...
Liitteet:
Lue lisää