VH/726/02.10.01/2025 / Tietopyyntö: Kausijulkaisujen välityspalvelu

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
VH/726/02.10.01/2025 / Tietopyyntö: Kausijulkaisujen välityspalvelu
Hankintailmoitus­tyyppi
Suunnittelu [TED eF[4]]
Julkaistu
3.6.2025 11:14 (UTC+03:00)
Organisaatio
Verohallinto
Kuvaus
Verohallinto suunnittelee kausijulkaisujen välityspalvelun kilpailuttamista. Tällä tietopyynnöllä Verohallinto kartoittaa kausijulkaisujen välityspalvelun markkinatilannetta alla olevien kysymysten avulla. Ilmoituksella ei vielä pyydetä tarjouksia. Ilmoituksella annetut tiedot ovat alustavia ja saattavat muuttua valmistelun edetessä.
Verohallinnolla on tarve hankkia vuosittain kotimaisia ja ulkomaalaisia, sähköisiä sekä painettuja kausijulkaisuja. Välityspalvelu toimii välittäjänä hankintayksikön ja kustantajien tai julkaisijoiden välillä. Kausijulkaisulla tarkoitetaan päättymättömäksi tarkoitettua, jatkuvasti toisiaan seuraavina osina säännöllisin tai epäsäännöllisin väliajoin ilmestyvää julkaisua, joka ilmestyy painetussa tai muussa muodossa.
Hankinnan kohteena oleva kausijulkaisut lueteltuna:
● sanomalehdet
● ammatti- ja aikakauslehdet
● pienlevikkiset ja ei-kaupalliset kausijulkaisut
● tieteelliset kausijulkaisut
● muut välittäjän kautta tilattavissa olevat uutislähteet
Verohallinto pidättää oikeuden hankkia tuotteita myös muilla tavoin, kuten erilaisten elektronisten kirjastojen kautta tai suoraan kustantajalta tilaten.
Tietopyynnön kysymykset:
1. Pyydämme esittämään näkemyksiänne hankinnan toteuttamisvaihtoehdoista: kokonaishankinta vai osa-alueittain?
2. Tarjoatteko kaikkia liitteessä mainittuja julkaisuja vai vain tietyt julkaisut (kts. liite 1)? Miten jakaisitte kausijulkaisut osiin?
3. Yksilöikää palvelunne tarkemmin. Liitteeksi voi lisätä palvelukuvauksia.
4. Millaisella hinnoittelumallilla tarjoatte palveluita? Tarjoatteko hintaa välitysprosentin kautta vai palveluiden kokonaishintana?
5. Onko aikataululla hinnoitteluvaikutuksia ja jos on, niin millaisia? Onko hankintayksikön suunnittelema aikataulu realistinen ja toteutettavissa oleva?
6. Millaisilla sopimusehdoilla tarjoatte palveluita? Liitteeksi voi lisätä oman / ehdottamanne sopimusmallin.
7. Hankintayksikkö käyttää omaa turvallisuusliitettä, joka tulee olemaan osana hankinnan tarjouspyyntömateriaaleja. Jos käytössänne on omat lisenssi tai turvallisuusehdot, voitte lisätä materiaalin tietopyyntöön katselmoitavaksi.
8. Kuvatkaa yrityksenne kokemusta kyseessä olevien palvelujen tuottamisesta.
Näiden tietojen lisäksi pyydämme vapaamuotoisia näkemyksiänne seikoista, joita tarjouspyyntöä tehtäessä kannattaisi huomioida. Jos tietopyyntövastauksenne sisältää liike- ja ammattisalaisuuksia tai muuta salassa pidettävää tietoa, yksilöi ja merkitse salassa pidettävät kohdat selvästi.
Pyydämme teitä ystävällisesti vastaamaan tähän tietopyyntöön 18.6.2025 klo 12:00 mennessä. Voitte toimittaa vastauksenne osoitteeseen [email protected]. Kts. lisäohjeet kohdasta hankintaa tai sen osaa koskevat lisätiedot.