578093 / Tietopyyntö Asianhallinnan palvelu

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
578093 / Tietopyyntö Asianhallinnan palvelu
Hankintailmoitus­tyyppi
Suunnittelu [E1]
Julkaistu
5.10.2025 11.14 (UTC+03:00)
Organisaatio
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori
Kuvaus
Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, eikä sen julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Kyseessä on markkinakartoitus ja esiselvitykseen liittyvä tietopyyntö mahdollisille toimittajille. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia ratkaisuja ja saada kattavasti niitä koskevaa tietoa, että valmisteilla oleva kilpailutus voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys kilpailutukseen osallistumiselle eikä vaikuta tarjoajan asemaan siinä.
Tietopyynnössä esitetyt seikat ovat alustavia ja saattavat muuttua hankinnan valmistelun edetessä. Tietopyynnössä saatua palautetta hyödynnetään mahdollisesti tarjouspyynnön valmistelussa. Tieto-pyynnön kohteena on Asianhallinnan ja arkistoinnin palvelu eri tietoturvatasoilla (SaaS ja OnPremise) sisältäen sähköisen allekirjoituksen, mahdollisuuden integraatioihin ja automaation hyödyntämiseen sekä asiakastuen.
Asiakastuen palveluaika lähtökohtaisesti virka-aikana klo 8-16.15, mutta se tulee olla laajennettavissa asiakastarpeiden mukaisesti (mahdollisesti myös viikonloppuisin). Asiakastuki on saatavilla suomeksi ja ruotsiksi, edellytyksenä hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito. Hankinnan ennakoitu laajuus alkuvaiheessa on noin 20 valtionhallinnon eri kokoista organisaatiota, joista pieni osa tarvitsee OnPremise-palvelua.
Pyydämme ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun vastaamalla tähän tietopyyntöön Tarjouspalvelussa määräaikaan mennessä.
Markkinavuoropuhelu jakautuu kahteen vaiheeseen:
1. Kirjalliset vastaukset tietopyyntöön sähköisesti 17.10.2025 mennessä
2. Toimittajatapaamiset: käydään läpi toimittajan ratkaisua sekä avoimia hankinnan kohdetta koskevia kysymyksiä. Tapaamiset pidetään viikoilla 45 ja 46.
Varaamme oikeuden esittää lisäkysymyksiä toimittajille, mikäli se koetaan tarpeelliseksi kilpailutuksen edistämisen kannalta. Mahdolliset lisäkysymykset esitetään markkinavuoropuheluun osallistuneille sähköisesti. Hankintayksikkö valitsee markkinavuoropuheluun enintään 5 potentiaalista tarjoajaa, joilla on kyvykkyyttä tuottaa hankinnan kohteen mukaista palvelua sen suunnitellussa laajuudessa. Potentiaalisten tarjoajien kyvykkyyttä arvioidaan jäljempänä tässä tietopyynnössä esitettyihin kysymyksiin annettujen vastausten perusteella.
Markkinavuoropuheluun valituille toimittajille lähetetään kutsu tapaamiseen viikon 43 loppuun mennessä. Tietopyyntöön vastanneille tai markkinavuoropuheluun osallistuneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta, eikä markkinavuoropuheluun osallistumisesta aiheutuvista kustannuksista. Toimittajien antamat tiedot käsitellään luottamuksellisesti.