VAKEDNO-2025-1066 / Asiakaspalautejärjestelmän hankinta

Määräaika: 22.8.2025 12.00 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
VAKEDNO-2025-1066 / Asiakaspalautejärjestelmän hankinta
Hankintailmoitus­tyyppi
Kilpailu [TED eF[16]]
Julkaistu
20.7.2025 15.19 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
8.8.2025 12.00 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
22.8.2025 12.00 (UTC+03:00)
Organisaatio
Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Kuvaus
Vantaan ja Keravan hyvinvointialue kilpailuttaa Asiakaspalautejärjestelmän hankinnan SaaS (Software as a Service) -palveluna liitteenä olevien vaatimusmäärityksien ja muiden liitteiden mukaisesti.
Asiakaspalautejärjestelmän avulla VAKE voi jatkossa kerätä, käsitellä ja raportoida monikanavaista asiakaspalautetta hyvinvointialueen palveluista. Asiakaspalautejärjestelmä tulee tukemaan hyvinvointialueen strategiaa ja palveluiden parantamista mahdollistamalla asiakastyytyväisyyden jatkuvan seurannan.
Järjestelmähankinnan yhtenä tavoitteena on kasvattaa asiakaspalautteen volyymia ja parantaa asiakaspalautteen luotettavuutta ja hyödynnettävyyttä palveluiden kehittämisen tukena. Nykyisten palautekanavien lisäksi asiakaspalautetta on tarkoitus kerätä jatkossa VAKEn palveluissa asioivilta asiakkailta palvelutapahtuman jälkeen lähetettävällä tekstiviestillä. Asiakaspalautetta koskevan datan raportointia ja analysointia sekä tiedon hyödyntämistä johtamisen tukena kehitetään.
Hankinnalla haetaan yhtä (1) kokonaisvastuullista toimittajaa. SaaS-palvelu perustuu tuotepohjaiseen ratkaisuun.
Palvelun tulee olla tuotannossa neljän (4) kuukauden sisällä sopimuksen allekirjoituksesta.