VAKEDNO-2025-891 / Itsepalvelu-, infonäyttö-, ja huonehallintaratkaisu hyvinvointialueelle VAKEDno-2025-891
Määräaika:
23.6.2025
12:00
(UTC+03:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
VAKEDNO-2025-891 / Itsepalvelu-, infonäyttö-, ja huonehallintaratkaisu hyvinvointialueelle VAKEDno-2025-891
Hankintailmoitustyyppi
Kilpailu [TED eF[16]]
Julkaistu
21.5.2025
10:23
(UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
4.6.2025
15:00
(UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
23.6.2025
12:00
(UTC+03:00)
Organisaatio
Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Kuvaus
Hankinnan kohteena on Itsepalvelu-, infonäyttö-, ja huonehallintaratkaisu SaaS (Software as a Service, myös Ohjelmistopalvelu) -palveluna tämän Sopimuksen liitteenä olevien vaatimusmäärityksien ja muiden liitteiden mukaisesti Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen käyttöön. Palvelu tulee integroida mm. AD:n sekä muihin liitteissä ilmoitettuihin sovelluksiin.
Kokonaisratkaisu tehostaa ammattilaistemme ajankäyttöä ja sujuvoittaa hyvinvointialueen asiakkaiden asiointia. Ratkaisuun sisältyvän laitteiston tulee sisältää itseilmoittautumis- ja vuoronumerolaite sekä info- ja ovinäytöt. Ratkaisuun kuuluvan SaaS-sovelluksen tulee olla yhteensopiva ratkaisun laitteiston kanssa. Sovelluksella hallinnoidaan hyvinvointialueen ammattilaisten toimesta potilasvirtaa, laitteiden ja sovelluksen taustatietoja, infonäyttöjen tietosisältöjä sekä huonehallintaa. Ratkaisussa toteutetaan mm. laaja integraatio HL-rajapinnalla hyvinvointialueen Apotti APTJ-järjestelmään, mutta SaaS-palvelun on perustuttava käytössä olevaan tuotepohjaiseen ratkaisuun. Hankinnalla haetaan yhtä (1) kokonaisvastuullista toimittajaa.
Palvelun tulee olla tuotannossa kuuden 6 kuukauden sisällä sopimuksen allekirjoituksesta ja sisältää vaaditut integraatiot.
Tilaajan tulee pääsääntöisesti pystyä itse viemään aineistoja ratkaisun sovellukseen.
Ratkaisun tulee tukea sekä sosiaalihuollon että terveydenhuollon ilmoittautumista, walk-in jonoja ja raportointia.
Ratkaisua voidaan kehittää muutoshallinnan kautta, Tilaajan erillisellä päätöksellä, hankkimalla uusia toiminnallisuuksia, kokonaisuuksia sekä integraatioita. Lisäksi Ratkaisuun voidaan muutoshallinnan kautta voidaan Tilaajan päätöksellä liittää uusia toimintoja hyödyntäen esim. Tilaajan sitoumuksetonta tuntimäärää.
Toimitukseen sisältyy neljän (4) kuukauden pituinen pilotointivaihe.