VAKEDNO-2025-1261 / Perheoikeudellisten palveluiden Lastenvalvojien asiakastietojärjestelmän hankinta
Määräaika:
12.5.2025
16:00
(UTC+03:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
VAKEDNO-2025-1261 / Perheoikeudellisten palveluiden Lastenvalvojien asiakastietojärjestelmän hankinta
Hankintailmoitustyyppi
Suunnittelu [TED eF[7]]
Julkaistu
14.3.2025
15:36
(UTC+02:00)
Kysymysten jätön määräaika
12.5.2025
16:00
(UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
12.5.2025
16:00
(UTC+03:00)
Organisaatio
Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Kuvaus
Hankinnan kohteena on Perheoikeudellisten palveluiden Lastenvalvojien asiakastietojärjestelmä. Hankittava kokonaisuus on ohjelmistopalvelu (SaaS-palvelu). Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella on käytössä Apotti-asiakas- ja potilastietojärjestelmä pl. Perheoikeudellisten palveluiden Lastenvalvojat, joiden palveluprosessit toteutetaan CGI:n ProConsona-ratkaisulla.
Ratkaisu tullaan korvaamaan hankittavalla kokonaisratkaisulla, joka tulee käyttöön noin 20 työntekijälle. Lastenvalvojien avoimia asiakkuuksia on noin 400 kpl. Kokonaisratkaisuun tullaan tekemään kuukausittain noin 5000 kirjausta. Sähköisen allekirjoituksen määräarvio on noin 400 sähköisesti allekirjoitettavaa asiakirjaa kuukaudessa. Ajanvarausten osalta, palvelussa toteutetaan noin 500 asiakastapaamista kuukaudessa. Ennalta varattujen asiakastapaamisten lisäksi on puhelimitse tapahtuvia kontakteja lastenvalvojien puhelinaika sekä takaisinsoittopalvelu.
Tavoitetilassa Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella on käytössä Lastenvalvojien asiakastietojärjestelmä, jonka yhteydessä toimii hyvinvointialueen sekä asiakkaan välisten asiakirjojen sähköisen allekirjoituksen palvelu sekä asiakkaan sähköinen ajanvarauspalvelu tai sähköisen asioinnin alusta. Asiakastietojärjestelmä on integroitu osaksi Vantaan ja Kerava sähköisen asioinnin polkua. Asiakastietojärjestelmä sisältää valmiuden liittyä Kanta-palveluihin.