THL/694/2.02.06/2025 / Strateginen brändikumppanuus sekä markkinointiviestinnän kehittäminen ja toteutus

Määräaika: 24.6.2025 15:00 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
THL/694/2.02.06/2025 / Strateginen brändikumppanuus sekä markkinointiviestinnän kehittäminen ja toteutus
Hankintailmoitus­tyyppi
Kilpailu [TED eF[16]]
Julkaistu
21.5.2025 10:13 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
6.6.2025 15:00 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
24.6.2025 15:00 (UTC+03:00)
Organisaatio
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
Kuvaus
Hankinnan tavoitteena on löytää strateginen mainostoimistokumppani kehittämään Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) yhteiskunnallista vaikuttavuutta, muun muassa brändin kehittämisen ja markkinoinnin keinoin. Valittu toimittaja työskentelee tiiviissä yhteistyössä Viestintä ja vaikuttaminen -yksikön asiantuntijoiden kanssa, tuoden lisäarvoa ja osaamista brändityön, markkinoinnin ja vaikuttamisen osa-alueille.
Kilpailutuksen tavoitteena on keskittää brändin ja markkinointiviestinnän kehittäminen, sekä vaativaa luovaa suunnittelua vaativat toimeksiannot yhdelle (1) palveluntarjoajalle. Mainostoimistokumppanin lisäksi käytössämme on toimistokumppanit rutiininomaiseen tuotantotyöhön sekä viestintätoimisto ja mediatoimisto.
Tavoitteena on, että hankintasopimus tulee voimaan mahdollisimman pian hankintamenettelyn päätyttyä (kesän 2025 aikana).
Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.
Hankinnan kokonaisarvo viidelle vuodelle on noin 1.000.000 euroa (alv 0 %). Arvio perustuu todellisiin hankintoihin tyypillisenä vuotena. Lisäksi hankintaan sisältyy lisähankintamahdollisuus, joka on arvoltaan korkeintaan hankintasopimuksen arvon mukainen määrä (optiot mukaanluettuina).