576523 / Sotkamon kunnan taloushallinnon palvelut

Määräaika: 21.10.2025 23.59 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
576523 / Sotkamon kunnan taloushallinnon palvelut
Hankintailmoitus­tyyppi
Kilpailu [TED eF[16]]
Julkaistu
19.9.2025 6.13 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
13.10.2025 12.00 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
21.10.2025 23.59 (UTC+03:00)
Organisaatio
Sotkamon kunta
Kuvaus
Kilpailutuksen kohde
Kilpailutuksen kohteena on taloushallinnon palveluiden tuottaminen kokonaispalveluna sisältäen kirjanpito, ostolaskujen käsittely, myyntilaskutus, tilinpäätös, raportointi, arkistointi ja maksuliikenteen hoitaminen. Toimittaja vastaa palvelun tuottamisesta, ohjauksesta ja jatkuvasta kehittämisestä koko sopimuskauden ajan.
Lisäksi hankinta sisältää mahdollisuuden hankkia pienimuotoisia taloushallinnon konsultointi- ja projektipalveluita.
Vaatimukset tarjojille
Palvelu tuotetaan hyödyntäen tilaajan lisensoimaa Raindance Kuntamalli ‑järjestelmää. Toimittajalla tulee olla vahva Raindance sekä CashManagement -järjestelmin osaaminen ja valmius toimia tilaajan ympäristössä. Toimittajan tulee toimittaa asiantuntijoille omat henkilökohtaiset tietokoneet ja matkapuhelimet tarvittavine lisensseineen. Käyttöoikeudet ja tunnukset kunnan järjestelmiin myöntää Sotkamon kunta.
Tarjoajalta edellytetään vahvaa kunta-alan osaamista, kokemusta konsernirakenteisesta taloushallinnosta sekä kykyä laatia ja tukea konsernitilinpäätöstä. Tarjouksen tulee kuvata tiimin kokemus vastaavista toimeksiannoista kuntasektorilla.
Volyymitiedot
Sotkamon taloushallinnon volyymitiedot
Osakkuusyhtiöt (2 kpl):
Kiinteistö Oy Vuokrattikeskus (31,80 %)
Asunto Oy Osalanrivi II (40,57 %)
Tytäryhtiöt (6 kpl):
Snowpolis Oy (100 %)
Sotkan Voima Oy (100 %)
Kiinteistö Oy Sotkanmaa (100 %)
Kiinteistö Oy Sotkanpesä (100 %)
Sotkamo-Vuokatti Jäähalli Oy (99 %)
Vuokratin Lumilautatunneli Oy (61,54 %)
Kuntayhtymät (2 kpl):
Kaunuun Liitto (12,0242 %)
Ekokymppi (12,26 %)
Taloushallinnon palvelut
Kassa: 326
Kirjanpidon tositteiden määrä / vuosi: 2500
Myyntilaskujen määrä vuodessa: 7700
Ostolaskut paperiset kpl määrä: 1200
Ostolaskut sähköiset kpl määrä: 14 700
Sisäisten laskujen määrä vuodessa: 0
Kustannuspaikkojen määrä: 72
Käyttäjät ja hyväksyjät
Raportointikäyttäjät: 93
Ostolaskujen raportointikäyttäjät: 93
Asiatarkastajat ja hyväksyjät käyttäjät: 93
Muut tiedot
JAMIX-ateriapalvelut/liittymän kautta kirjanpitotositteet kuukausittain
Puhtaanapitopalvelut muistiotosite 3x/vuosi
Vesi kirjanpitoliittymätosite 3x/vuosi
Sisäiset vuokrat muistiotosite 1x/vuosi
Sis. maksumääräykset 450 kpl
Palkat: 28
jamix/ateria: 33
alkusaldot: 2
Tarjoaja voi käyttää alihankkijoita hankinnan sopimusvelvoitteiden täyttämisessä. Ehdokas vastaa mahdollisten alihankkijoiden toiminnasta kuin omastaan. Mahdolliset alihankkijat tulee hyväksyttää ennakkoon hankintayksiköllä.