MONETRA 50/2025 / Tietoturva- ja paperinkeräyspalvelu

Määräaika: 12.6.2025 10:00 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
MONETRA 50/2025 / Tietoturva- ja paperinkeräyspalvelu
Hankintailmoitus­tyyppi
Kansallinen hankintailmoitus
Julkaistu
30.4.2025 8:14 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
27.5.2025 10:00 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
12.6.2025 10:00 (UTC+03:00)
Organisaatio
Monetra Oulu Oy
Kuvaus
Monetra Oulu Oy Hankintapalvelut pyytää tarjoustanne tietoturva-, paperinkeräys- ja pahvinkeräsypalvelusta asiakkailleen ja Monetra Oy:n alueyhtiöille (jäljempänä myös "tilaajat") tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.
HANKINNAN OSA-ALUEET
Ryhmä 1. Tietoturvapalvelu
Ryhmä 2. Paperinkeräyspalvelu
Ryhmä 3. Pahvinkeräyspalvelu
Tarjoaja voi jättää tarjouksen joko yhteen tai useampaan ryhmään.
Ryhmä 1. Tietoturvapalvelu
Ryhmässä "Tietoturvapalvelu" tarjoaja valitsee ne maantieteelliset alueet (1.-10.), joille tarjouksen jättää.
Tarjottujen hintojen tulee sisältää kaikki jätteiden käsittelyyn,
kuljetukseen ja kierrätykseen liittyvät kustannukset, sekä mahdolliset astioiden vuokrat.
Tarjotut hinnat ovat samat kaikille hankinnan tilaajaorganisaatioille.
Ryhmä 2. Paperinkeräyspalvelu
Ryhmässä "Paperinkeräyspalvelu" tarjoaja valitsee ne maantieteelliset alueet (1.-4.), joille tarjouksen jättää.
Tarjottu paperinkeräysastioiden kuukausivuokran hinta on sama kaikille hankinnan tilaajaorganisaatioille, riippumatta siitä, millä
maantieteellisellä alueella paperinkeräysastia sijaitsee.
Hyötykäyttöön menevästä keräyspaperista ja sen noudosta toimittaja ei peri maksua.
Ryhmä 3. Pahvinkeräyspalvelu
Monetra Oulu Oy:n Krouvintie 4 toimintayksikkö hankkii pahvinkeräyspalvelua.
Muilla tilaajilla on mahdollisuus hankkia optiona Toimittajalta
pahvinkeräyspalvelua toimittajan tarjoamin hinnoin.
Tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" lisätietoja hankinnan osa-alueista.
HANKINNAN SISÄLTÖ
Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteessä "Liite Palvelukuvaus".
Liitteessä "Liite Kohdeluettelo" on lueteltu Tilaajien kohteet osoitteineen, kohteiden jätejakeet, hankittava palvelu, tyhjennyksessä olevat astiamäärät,
tyhjennysrytmit sekä tyhjennysmäärät (mikäli tiedossa).
Tarjouspyynnössä esitetyt keräysastioiden ja tyhjennyskertojen määrät ovat arvioita ja ne
perustuvat vuonna 2024 ostettuihin palveluihin.
Määrät on ilmoitettu tarjoajille tarjouksen tekemisen tueksi eivätkä sido Tilaajia tilausten kokonaismäärän osalta.
HANKINNASSA MUKANA OLEVAT TILAAJAORGANISAATIOT
Kemin kaupunki (tietoturvapalvelu)
Kuusamon kaupunki (tietoturvapalvelu)
Monetra Keski-Suomi Oy (tietoturva- ja paperinkeräyspalvelu)
Monetra Oulu Oy (tietoturva-, ja paperinkeräyspalvelu)
Monetra Pirkanmaa Oy (tietoturva- ja paperinkeräyspalvelu)
Oulun kaupunki (tietoturva- ja paperinkeräyspalvelu)
Oulun Kaupungin teatteri Oy (tietoturva- ja paperinkeräyspalvelu)
Oulun Tuotantokeittiö (tietoturva- ja paperinkeräyspalvelu)
Puolangan kunta (tietoturvapalvelu)
Suomussalmen kunta (tietoturvapalvelu)
Utajärven kunta (tietoturvapalvelu)
SOPIMUS
Sopimukseen sisältyy tietoturva-, paperinkeräys- ja pahvinkeräyspalvelua tilaajaorganisaatioiden
tarpeisiin.
Kilpailutuksen perusteella solmitaan puitesopimus ryhmäkohtaisesti jäljempänä ilmoitetusti. kts. tarjouspyynnön kohta "Päätöksenteon perusteet".
Sopimuskausi on suunniteltu alkavaksi 1.9.2025. Ilmoitettu aikataulu on arvio ja
sopimus syntyy vasta, kun molemmat osapuolet ovat sen allekirjoittaneet.