LAUREA/2067/2024 / Laurea.fi -verkkosivuston hankinta
Määräaika:
24.3.2025
10:00
(UTC+02:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
LAUREA/2067/2024 / Laurea.fi -verkkosivuston hankinta
Hankintailmoitustyyppi
Kilpailu [TED eF[16]]
Julkaistu
26.2.2025
13:39
(UTC+02:00)
Kysymysten jätön määräaika
24.2.2025
10:00
(UTC+02:00)
Tarjousten määräaika
24.3.2025
10:00
(UTC+02:00)
Organisaatio
Laurea-ammattikorkeakoulu Oy
Kuvaus
Laurean ammattikorkeakoulu on hankkimassa uuden verkkopalvelun, johon sisältyy suunnittelu ja toteuttaminen sekä verkkopalvelukokonaisuuden ylläpito- ja käyttöpalvelut. Toteutettavan kokonaisuuden julkaisualustaksi on valittu avoimen lähdekoodin WordPress, joka on markkinakartoituksen valossa soveltuvin ja kustannustehokkain valinta Laurean tarpeisiin. Toimintaympäristön muutokset, digitalisaation kiihtyvä kehitys ja Laurean strategian uudistus ovat keskeisiä tekijöitä, jonka vuoksi Laurealla on tarve uudistaa verkkosivunsa. Verkkosivut eivät ole vain tiedonvälityksen alusta, vaan strateginen työkalu, joka tukee organisaation viestintä- ja markkinointitavoitteita. Nykyisen toimintaympäristön kehittyessä Laurean tavoitteena on rakentaa verkkosivut, jotka vastaavat kohderyhmiemme tarpeisiin, ovat teknisesti ajanmukaiset ja ilmentävät organisaation uutta strategista suuntaa. Palvelinympäristö (tuotanto- ja testiympäristö) tullaan hankkimaan ulkoistettuna käyttöpalveluna osana verkkopalvelun hankintaa. Käyttöpalveluiden ja järjestelmäylläpidon on vastattava Laurea-ammattikorkeakoulun tietoturva- ja suorituskykyvaatimuksia.
Tavoitteena on luoda käyttäjäystävällinen, selkeä ja moderni verkkopalvelu, joka tukee organisaation strategiaa ja vahvistaa vuorovaikutusta sidosryhmien kanssa. Uudistuksen lähtökohtana on ymmärtää kohderyhmien muuttuvat odotukset sekä hyödyntää digitalisaation tarjoamat mahdollisuudet tiedon saavutettavuuden, toiminnallisuuden ja visuaalisuuden osalta. Verkkosivut tulevat olemaan keskeinen osa organisaation brändiä ja viestinnän kokonaisuutta.