524671 / Tietopyyntö: HR-järjestelmä- ja palkkapalvelu SaaS-palveluna

Tiivistelmä

Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
524671 / Tietopyyntö: HR-järjestelmä- ja palkkapalvelu SaaS-palveluna
Hankintailmoitus­tyyppi
Suunnittelu [TED eF[4]]
Julkaistu
6.9.2024 12:54 (UTC+03:00)
Organisaatio
Istekki Oy
Kuvaus
Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus, ennakkoilmoitus tai tarjouspyyntö vaan markkinakartoitukseen liittyvä tietopyyntö. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus järjestää markkinakartoitus, jolla selvitetään Istekki Oy:n (jäljempänä myös Hankintayksikkö) HR-järjestelmä- ja palkkapalveluhankintaa SaaS-palveluna.
Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti, monipuolisesti ja kokonaisvaltaisesti tietoa HR-järjestelmä ja palkkapalvelusta, jotta mahdollinen hankinta voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisesti ja huomioiden hankintayksikön tarpeet sekä lainsäädännön kautta tulevat vaatimukset.
Tavoitteena on tämän markkinakartoituksen perusteella hankkia tietoa markkinoilla olevista toimijoista ja palvelun toteuttamisvaihtoehdoista sekä selvittää muut hankintaan liittyvät asiat.
Tietopyyntömateriaali koostuu seuraavista alustavista asiakirjoista:
Tietopyyntökysymykset
Alustava hankinnan kohteen kuvaus ja vähimmäisvaatimukset
Alustava hankintasopimus
Alustava tietoturvasopimus ja tietoturva- ja tietojenkäsittelyvaatimukset
Alustava tietojenkäsittelysopimus ja alustava henkilötietojen käsittelyn kuvaus
Eettiset periaatteet toimittajille
Alustava liite tarvittavista integraatioista
Alustava liite hinnoittelusta
Alustava liite palvelutasoista
Pyydämme teitä vastaamaan tietopyynnön kysymyksiin ja kirjaamaan kommenttinne Excel-työkirjaan ”Kysymykset_markkinavuoropuhelu” ja tarvittaessa suoraan alustaviin asiakirjoihin.
Tietopyyntömateriaalin saa pyytämällä osoitteesta: [email protected]. Tietopyyntökysymykset ja tällä hetkellä käytössä olevan materiaalin lähetämme kaikille pyytäjille sähköpostilla siihen osoitteeseen, josta pyyntö tulee.
Myös vastaukset ja kommentit pyydämme palauttamaan osoitteeseen ”[email protected]” viimeistään 27.9.2024 klo 12 mennessä.
Jos vastauksenne sisältää liike- ja ammattisalaisuuksia tai muuta salassa pidettävää tietoa, yksilöi ja merkitse salassa pidettävät kohdat selvästi.
Tietopyyntövastausten jälkeen Hankintayksikkö järjestää kahdenkeskiset tapaamiset 4 yritykselle, jotka ovat ilmoittaneet kiinnostuksensa osallistua markkinakartoitukseen. Hankintayksikkö varaa oikeuden tavata myös muita yrityksiä.
Näihin kahdenkeskisiin tapaamisiin pitää ilmoittautua samalla, kun toimittaja palauttaa vastaukset tietopyyntökysymyksiin. Sähköpostiviestin aihekenttään tulee kirjoittaa ”vastaukset tietopyyntöön HR-järjestelmä ja palkkapalvelu”. Mikäli toimittaja haluaa ilmoittautua toimittajatapaamiseen, sähköpostiviestissä tulee ilmoittaa yhteyshenkilön nimi, puhelin ja sähköpostiosoite, johon lähetetään kutsu toimittajatapaamiseen. ‏‏‪‬‪‪‪‪‬‎‎‎‬‎‎‎‪‬‏‏‎‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
Suunnitellut päivät toimittajatapaamisille TEAMS-kokouksina ovat:
7.10.2024 klo 10-12
10.10.2024 klo 14-16
21.10.2024 klo 12-14
23.10.2024 klo 9-11
Hankintayksikkö ei maksa korvauksia markkinakartoitukseen osallistumisesta eikä osallistuminen markkinakartoitukseen velvoita osallistujia mihinkään eikä Hankintayksikköä järjestämään hankintalain (1397/2016) mukaista hankintamenettelyä. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen.
Huomioittehan, että asiakirjat ovat tässä vaiheessa ainoastaan luonnoksia ja saattavat muuttua ennen mahdollista tarjouspyynnön julkaisua. Materiaali on tarkoitettu ainoastaan tämän markkinavuoropuhelun käymiseen. Hankintayksikkö käsittelee vastauksenne luottamuksellisesti.