HANSEL DPS 00583 / Siivouspalvelut 2021–2025

Määräaika: 31.12.2027 0:00 (UTC+02:00)
Määräaikaan:

Osallistumispyynnön tiivistelmä

Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
HANSEL DPS 00583 / Siivouspalvelut 2021–2025
Hankintailmoitus­tyyppi
EU - dynaaminen hankintajärjestelmä
Julkaistu
25.4.2021 13:41 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
31.12.2027 0:00 (UTC+02:00)
Tarjousten määräaika
31.12.2027 0:00 (UTC+02:00)
Organisaatio
Hansel Oy
Kuvaus
DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KOHDE
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös ”DPS”) kohteena on siivouspalveluiden ja palveluun liittyvien lisäpalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille osallistumispyynnössä määritellyillä ehdoilla asiakkaan määrittelemissä kohteissa ja tiloissa.
Siivouspalvelut sisältävät:
• ylläpito- ja perussiivoukset
• siivouspalveluihin välittömästi liittyvien ja/tai prosessia tukevien lisäpalveluiden hankinnan
• siivoustehtävään liittyvien tarvittavien tavaroiden ja palvelujen hankinnan sekä jakelun
• erikseen tilattava ylläpito- ja perussiivous
DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä A "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde”.
DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN LUOKAT
Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan. Luokat sisältävät samat palvelut, mutta niiden soveltuvuusvaatimukset eroavat toisistaan.
Luokat ovat:
- Luokka 1
- Luokka 2.
Ehdokas voi hakea molempiin luokkiin yhdellä hakemuksella. Selvyyden vuoksi todetaan, että ehdokkaan tulee toimittaa kuhunkin hakemaansa luokkaan edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumishakemuspyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset. Mikäli ehdokas jättää osallistumishakemuksen luokkaan 1 ja täyttää luokalle 1 asetetut vaatimukset, voidaan ehdokas hyväksyä automaattisesti myös luokkaan 2, mikäli ehdokas on ilmoittanut kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" halukkuudestaan osallistua molempiin luokkiin 1 ja 2.
DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KESTO
DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.
Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 24.5.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.12.2027.
Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 31.12.2030 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka.
Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon.