13077 / Tuotannonohjausjärjestelmän hankinta ateriapalveluille
Määräaika:
30.9.2025
11.15
(UTC+03:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
13077 / Tuotannonohjausjärjestelmän hankinta ateriapalveluille
Hankintailmoitustyyppi
Pienhankinta
Julkaistu
10.9.2025
9.35
(UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
24.9.2025
10.00
(UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
30.9.2025
11.15
(UTC+03:00)
Organisaatio
Keravan kaupunki
Kuvaus
1. HANKINNAN TAUSTA JA KOHTEEN KUVAUS
Keravan kaupunki pyytää tarjouksia ateriapalveluiden tuotannonohjausjärjestelmästä.
Kilpailutuksen kohteena on tuotannonohjausjärjestelmä ruokatuotantoon Keravan ateriapalveluille. Järjestelmän kautta hallinnoidaan toimipaikkojen ruokalistoja, reseptejä ja hankintoja, sekä vastaanotetaan ateriatilauksia. Järjestelmää täytyy pystyä käyttämään työasemilla, tableteilla ja mobiililaitteilla. Tuotannonohjausjärjestelmällä hallinnoidaan pääkäyttäjien toimesta raaka-ainetietoja ja reseptiikkaa, sekä luodaan ruokalistoja.
Käyttäjä- sekä käyttäjäryhmien perustiedot eri toimipisteille luodaan pääkäyttäjien toimesta. Järjestelmä mahdollistaa erilaisten ruokalistojen ja tuotteistojen luonnin eri ruuan tuotantotavoille ja ruokavalioille.
Hankinnalla haetaan kokonaisvastuullista palveluntuottajaa tarjoamaan palveluna tuotannonohjausjärjestelmää tarvittavine moduuleineen ja lisensseineen sisältäen järjestelmän käyttöönoton ja pääkäyttäjien koulutuksen. Järjestelmän tulee olla suomenkielinen ja sisältää tarjouspyynnössä pyydetyt toiminnot.
Tällä hetkellä tuotantokeittiöitä on 4 kpl ja palvelu-/jakelukeittiöitä n. 30 kpl (muutokset toimipaikka määrissä mahdollisia). Kaikki em. kohteet tulevat käyttämään tuotannonohjausjärjestelmää.
2. SOPIMUSKAUSI
Sopimuskauden pituus on kaksi (2) vuotta (1.2.2026-30.1.2028), jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.
3. HANKINTAMENETTELY
Tämä hankinta alittaa hankintalain (1397/2016) 25 §:ssä tavara- ja palveluhankinnoille asetetun kansallisen kynnysarvon eli kyseessä on pienhankinta.
Hankintamenettely on Keravan kaupungin pienhankintaohjeiden mukainen rajoitettu menettely.
Menettelyn vaiheet ovat seuraavat:
Hankintayksikkö
1. Avaa tarjoukset
2. Tarkastaa tarjoajan soveltuvuutta koskevat vastaukset
3. Tarkastaa tarjousten tarjouspyynnön mukaisuuden
4. Vertailee tarjoukset
5. Pyytää ja tarkastaa voittajan soveltuvuutta koskevat todistukset ja selvitykset
6. Tekee hankintapäätöksen ja antaa päätöksen tiedoksi kaikille tarjoajille
7. Solmii hankintasopimuksen voittajan kanssa. Hankintasopimus syntyy vasta kirjallisen sopimuksen allekirjoittamisella
Kilpailutuksessa valintaperusteena käytetään kokonaistaloudellista edullisuutta, jonka perusteena käytetään parasta hinta/laatusuhdetta.
Korkeimmat hinta/laatupisteet saanut toimittaja valitaan palveluntuottajaksi.
4. MUUT EHDOT
Tilaaja pidättää oikeuden olla hyväksymättä mitään tarjouksista ja keskeyttää hankintamenettelyn perustellusta syystä.
Tilaajalla ei ole määräostovelvollisuutta.
Muut ehdot ovat kuvattu liitteenä olevassa hankintasopimuksessa.