VARELY/7474/2024 / Varsinais-Suomen ELY-keskus - Luokka 2 - Viestintä- ja markkinointipalvelut 2020-2026 (DPS) - Saaristomeri-ohjelman viestintäkampanjan toteutus

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
VARELY/7474/2024 / Varsinais-Suomen ELY-keskus - Luokka 2 - Viestintä- ja markkinointipalvelut 2020-2026 (DPS) - Saaristomeri-ohjelman viestintäkampanjan toteutus
Hankintailmoitus­tyyppi
Tulokset [TED eF[29]]
Julkaistu
6.3.2025 13:09 (UTC+02:00)
Organisaatio
Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten kehittämis- ja hallintokeskus
Kuvaus
Varsinais-Suomen ELY-keskus pyytää tarjoustanne viestintä- ja markkinointipalveluista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.
Tämä tarjouspyyntö perustuu Hansel Oy:n Viestintä- ja markkinointipalvelut 2020-2026 (DPS) dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä ”DPS”). DPS:n sisäinen kilpailutus on tehty luokassa 2 Erillispalvelut.
Varsinais-Suomen ELY-keskus pyytää tarjousta Saaristomeri-ohjelman viestintäkampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta. Kyseessä on intensiivinen kampanja, jonka tavoitteena on viestiä ohjelman tarkoituksesta, keinoista ja millaista muutosta Saaristomerityössä tavoitellaan. Tavoitteena on, että suunnittelun aloitus tapahtuisi viimeistään tammikuussa ja ensimmäiset toimenpiteet tammi-helmikuun aikana. Kampanjan kesto on vuoden 2025.
Tavoitteena on tehdä Saaristomeri-ohjelma ja sen toteutus tutuksi suurelle yleisölle sekä nostaa esiin maataloustuottajien tekemiä toimenpiteitä, joilla voidaan pala kerrallaan ratkaista Saaristomeren tulevaisuutta. Halutaan nostaa hyviä esimerkkejä esille kannustavasti ja viestiä monista mahdollisuuksista.
Viestintäkampanjan tärkeimmät kohderyhmiä ovat suuri yleisö ja maataloustoimijat. Hankinta on kuvattu kokonaisuudessaan liitteellä 1 "Asiakkaan hankinnan kohteen kuvaus" sekä tässä tarjouspyynnössä.
Tarjoukseen liitettävästä suunnitelmasta tulee ilmetä kampanjan suunnittelun ja toteutuksen aikataulu, teemoihin ja kohderyhmiin sopivat viestintäkanavat ja -keinot, arvio eri viestintätoimenpiteiden määrästä ja toteutustavasta sekä viestintätoimenpiteiden seurantasuunnitelma ja raportointi.
Tilaaja osallistuu sisällön tuottamiseen palveluntuottajan kanssa soveltuvilta osin. Osa materiaalista ja jutuista tulee toteuttaa ruotsin kielellä. Tarjouspyynnössä pyydetään erittelemään työtunnit sekä mediakustannukset suuremmista toteutuksista, joista muodostuu kokonaishinta kampanjan suunnittelulle ja toteutukselle. Tarjoajan tulee määritellä hinta mahdolliselle lisätyölle.
Hankittavien palveluiden vähimmäisvaatimukset on kuvattu liitteessä "DPS:n kohde ja ehdot", tässä tarjouspyynnössä sekä tarkemmin liitteessä "Asiakkaan hankinnan kohteen kuvaus".
Asiantuntijoille asetetut vähimmäisvaatimukset on kuvattu liitteessä "Asiantuntijat". Pisteyttävä lisälaatu on kuvattu tässä tarjouspyynnössä sekä liitteellä "Asiantuntijat".