566515 / Tapahtumatuotanto RekryON ja YritysAppro 2026 tapahtumiin
Määräaika:
1.9.2025
15.00
(UTC+03:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
566515 / Tapahtumatuotanto RekryON ja YritysAppro 2026 tapahtumiin
Hankintailmoitustyyppi
Kevennetty kilpailutus (pisteytys)
Julkaistu
26.8.2025
12.14
(UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
25.8.2025
12.00
(UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
1.9.2025
15.00
(UTC+03:00)
Organisaatio
Mikkelin Kehitysyhtiö Miksei Oy
Kuvaus
Asiantuntijapalvelun hankinta
RekryON on perinteinen, lähes vuosittain Mikkelissä järjestetty tapahtuma, joka yhdistää työnantajat ja työnhakijat.
YritysAppro on yritysten ja korkeakouluopiskelijoiden verkostoitumistilaisuus, joka toimii samalla myös kaupunkisuunnistuksena.
Haemme tapahtumatuottajaa molempiin tapahtumiin.
TAPAHTUMATUOTANTO
RekryON järjestetään 5.2.2026 Mikkelin keskustassa Kauppakeskus Stellassa. Tapahtuman kesto tapahtumapäivänä on klo 13-17.
Tuottajan vastuulla on
- käytännön järjestelyjen kokonaisvastuu; toteutussuunnitelma yhteistyössä tilaajan kanssa (tilaajan lisäksi tukena eri toimijoista koostuva projektiryhmä)
- säännölliset tilannekatsaukset projektiryhmälle (Teams)
- tapahtuman viestintä eri kanavissa projektiryhmän kanssa sovitusti yrityksille ja osallistujille (mahdollisista mediakuluista vastaa tilaaja)
- nettisivuista vastaa tilaaja
- yritysten ja niiden tarjoamien työpaikkojen kokoaminen mukaan tapahtumaan, yritysten viestintämateriaalin tuottaminen (tilaajan yritysrekisteri ja viestintäkanavat tukena)
- käytännön järjestelyt tapahtuman onnistumiseksi, esim. yritysten esittelypisteiden koordinointi, kalustaminen ja varustelu (yhteistyössä Stellan edustajien ja projektiryhmän kanssa, tilaaja vastaa kustannuksista), osallistuvien yritysten ohjeistaminen ja kysymyksiin vastaaminen, oheisohjelman aikatauluttaminen ja koordinointi (sisältö tulee tilaajalta)
Arvioitu työmäärä tapahtuman onnistumiseksi on 140 h. Ylimenevät tunnit mahdollista laskuttaa kokonaishinnan lisäksi, hinta €/h tulee ilmoittaa tarjouksessa.
YritysAppro järjestetään syyskuussa 2026. Tapahtuma antaa opiskelijoille mahdollisuuden tutustua kotikaupunkiin ja sen työllistymis- ja harjoittelumahdollisuuksiin. Osa rasteista sijoittuu Mikkelin keskustaan ja osa yritysten omiin tiloihin. Tapahtuman kesto tapahtumapäivänä on klo 15-21.
Tuottajan vastuulla on käytännön järjestelyjen kokonaisvastuu;
- tapahtuman suunnittelu asiakkaan antamien speksien sekä edellisestä tapahtumasta saatujen kokemusten perusteella (hyödynnetään asiakaspalautteita 2025)
- yritysten kokoaminen mukaan tapahtumaan (kontaktoidaan aikaisemmin mukana olleet yritykset ja lisäksi hyödynnetään niin tilaajan kuin tuottajan yritysverkostot)
- käytännön järjestelyt tapahtuman onnistumiseksi (tilaajan lisäksi tukena eri toimijoista koostuva projektiryhmä) esim. yritysten esittelypisteiden koordinointi, kalustaminen ja varustelu (tarvittaessa tilaaja vastaa kustannuksista) yhteistyössä projektiryhmän kanssa, osallistuvien yritysten ohjeistaminen ja kysymyksiin vastaaminen
- säännölliset tilannekatsaukset projektiryhmälle (Teams)
- tapahtuman viestintä ja markkinointi eri kanavissa, myös nettisivut, projektiryhmän kanssa sovitusti yrityksille ja osallistujille (oppilaitosyhteistyö)
Arvioitu työmäärä tapahtuman onnistumiseksi on 75 h. Ylimenevät tunnit mahdollista laskuttaa kokonaishinnan lisäksi, hinta €/h tulee ilmoittaa tarjouksessa.
HANKINNAN KOHTEIDEN VAATIMUKSET (koskee molempia tapahtumia erikseen)
- aloituspalaveri, jossa suunnitelma tarkennetaan yhteistyössä tilaajan/projektiryhmän kanssa
- työpalaverit tilaajan/projektiryhmän kanssa tuotannon aikana tarvittaessa (arvio 6 kpl)
- yhteenveto- ja palautepalaveri toteutuksen jälkeen
TARJOAJIEN KELPOISUUS, TARJOUSPYYNNÖN MUKAISUUS JA ALIHANKKIJOIDEN KÄYTTÖ
Pienhankintapalveluun jätetyt tarjoukset tarkastetaan tarjousten jättöajan päätyttyä. Tarjoukset arvioidaan tarjoajien kelpoisuuden ja tarjouspyynnön mukaisuuden perusteella ja tarjousvertailu tehdään arviointikriteerien mukaan. Tarjous liitteineen toimitetaan suomen kielellä.
Tarjoajien kelpoisuuden arviointi:
Tarjoajien edellytykset palvelun tuottamiseen arvioidaan referensseillä ja laadullisilla vaatimuksilla.
Tarjouskilpailusta voidaan sulkea pois hankintapäätöstä tehtäessä sellainen ehdokas tai tarjoaja, jolla ei katsota olevan teknisiä, taloudellisia tai muita edellytyksiä hankinnan toteuttamiseen tai joka on laiminlyönyt verojen ja muiden lakisääteisten maksujen
suorittamisen.
Tarjouspyynnön mukaisuuden arviointi:
Tarjouksen on vastattava tarjouspyyntöä. Tarjous voidaan hylätä, jos se ei vastaa tarjouspyyntöä tai jos se on tehty muussa kuin tarjouspyynnössä edellytetyssä muodossa.
Alihankkijoiden käyttö:
Tarjouksessa on esitettävä selvitys mahdollisista tarjouksen tekijän käyttämistä alihankkijoista. Alihankkijan käyttäminen
edellyttää tilaajan hyväksymistä.
TARJOUSTEN VERTAILU JA VALINTAPERUSTEET
Eniten pisteitä saanut tarjous voittaa. Tarjousten
kokonaistaloudellista edullisuutta vertaillaan seuraavien vertailuperusteiden suhteen:
- referenssit (25 pistettä)
- hinta (75 pistettä)
TAPAHTUMAN TUOTANNOSTA VASTAAVAN TAHON TULEE ESITTÄÄ REFERENSSIT
Tarjoaja ilmoittaa maksimissaan 3 referenssiä vastaavista tuotannoista/toteutuksista, joiden toteutusaika 2022-2025. Yksi referenssi= yksi toteutettu tarjousta vastaava kokonaisuus.
Lyhyt kuvaus tapahtuman sisällöstä ja toteutuksesta, mistä
käy ilmi toteutusajankohta, paikka ja tilaaja. Referensseihin
tulee liittää myös toteuttajatahon toimihenkilöiden cv:t
sisältäen henkilökohtaiset referenssit.
Referensseihin tulee liittää myös toteuttajatahon toimihenkilöiden cv:t sisältäen henkilökohtaiset referenssit.
Hintaan sisältyvät kaikki palvelun toteuttamiseen liittyvät kulut. Erillisiä matkakuluja tai päivärahoja ei makseta. Hankintahinta ilmoitetaan arvonlisäverottomana, ja se on kiinteä koko sopimuskauden ajan.
Tarjoaja voi jättää vain yhden tarjouksen. Tarjouksen tekemisestä, esittelystä tai muusta menettelyyn osallistumisesta ei makseta tarjoajille korvausta.