577639 / Asiakaspalvelujärjestelmä

Määräaika: 22.10.2025 23.55 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
577639 / Asiakaspalvelujärjestelmä
Hankintailmoitus­tyyppi
Kilpailu [TED eF[16]]
Julkaistu
21.9.2025 17.23 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
2.10.2025 23.55 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
22.10.2025 23.55 (UTC+03:00)
Organisaatio
Kaiku24 Oy
Kuvaus
Kaiku24 Oy pyytää tällä tarjouspyynnöllä tarjouksia asiakaspalvelujärjestelmän toimituksesta, käyttöönottoprojektista, ylläpidosta sekä jatkuvista tukipalveluista. Hankinta toteutetaan tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.
Hankittavan ratkaisun tulee pitää sisällään
1. Laaja monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
2. Nykyaikaiset työkalut järjestelmässä ja uuden teknologian mukaiset ratkaisut (botti, AI, tietämyskanta, asiakkuudenhallinta)
3. Helppo ja laaja-alainen integroitavuus
4. Oikein kohdistuva ja läpinäkyvä kustannustaso koko sopimuskauden ajan
5. Tiedolla johtaminen, raportointi ja päivittäisjohtaminen
Uuden ratkaisun tavoitteena on yllä olevan lisäksi varmistaa
1. Ketterä uusien palvelua tehostavien ja parantavien toimintojen käyttöönotto
2. Proaktiivinen ja innovatiivinen yhteistyö palveluntarjoajan kanssa
3. Asiakastiedon hyödyntäminen ja kehittäminen ja itsepalvelun mahdollistaminen esimerkiksi asiointiportaalin avulla.
Näiden tavoitteiden toteutuminen tukee Kaiku24:n strategista päämäärää tarjota asiakkailleen sujuvaa, saavutettavaa ja asiakaslähtöistä palvelua kaikissa kanavissa.