571898 / Kutsu Markkinavuoropuheluun - asiakastietojärjestelmä Joensuun kaupungin työelämän palveluille

Määräaika: 28.8.2025 10.00 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tietopyynnön tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
571898 / Kutsu Markkinavuoropuheluun - asiakastietojärjestelmä Joensuun kaupungin työelämän palveluille
Hankintailmoitus­tyyppi
Tietopyyntö
Julkaistu
14.8.2025 13.34 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
28.8.2025 9.59 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
28.8.2025 10.00 (UTC+03:00)
Organisaatio
Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Kuvaus
TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS EIKÄ TARJOUSPYYNTÖ, VAAN KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN
Asiakastietojärjestelmän kilpailutus Joensuun kaupungin työelämän palveluille.
Pohjois-Karjalan hankintatoimi järjestää jokaiselle ilmoittautuneelle oman tiedotus- ja keskustelutilaisuuden työelämän palveluiden asiakastietojärjestelmän tulevasta kilpailutuksesta.
Markkinavuoropuhelutilaisuudet järjestetään keskiviikkona 27.8.2025. klo 8.30-15.30 Teamsin välityksellä. Tarvittaessa tilaisuuksia pidetään lisää tiistaina 9.9.2025.
Pyydämme ilmoittautumaan 25.8.2025 klo 12.00. mennessä lähettämällä vahvistuksen tilaisuuteen osallistumisesta osoitteeseen [email protected]. Tilaisuus tullaan järjestämään Microsoft Teams -työkalua hyödyntäen. Lähetämme kaikille tilaisuuteen ilmoittautuneille erillisen kutsun Teams -kokoukseen viimeistään tilaisuutta edeltävä päivänä. Jokaiselle ilmoittautuneelle varataan oma 45 minuutin aika tilaisuuteen.
Yhteyksien toimivuuden osalta meillä ei ole erillistä tukea paikalla, vaan jokainen taho vastaa yhteyksien muodostamisesta itse.
Ilmoittautuneille lähetetään kutsun liitteenä alustava tarve asiakastietojärjestelmän osalta.
Markkinavuoropuhelutilaisuudessa esitellään tulevan hankinnan tarkoitus ja tavoitteet sekä yleisesti hankintaprosessi aikatauluineen (ei sitova). Lisäksi tilaajataho esittäytyy lyhyesti.
Tilaisuudessa on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja ehdotuksia. Asioita, joihin toivotaan kommentteja/ehdotuksia (niin tietopyyntöön vastaamalla kuin itse tilaisuudessa) ovat mm. seuraavia:
-Tarjoajien näkemyksiä hankinnan sisältöön ja valintaperusteisiin (hinta/laatu, ml. pisteiden jakautuminen)
-Tarjoajien mahdolliset aiemmat hyvät/huonot kokemukset vastaavasta kilpailutusprosessista tai sopimuskaudesta
-Riittävä referenssivaatimustaso
-Palvelujen ehdotettu sisältö
-Muuta
Tilaisuuksien tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia asiakastietojärjestelmäratkaisuja, jotka tukevat:
1. yksilöllisen, työhön ja koulutukseen suuntaavan valmennuksen asiakastyötä.
2. Työpajatoiminnan päivittäisiä asiakaskirjauksia (ns. työmaapäiväkirja) sekä työpajatoiminnan jaksojen kirjaamista.
Järjestelmän käyttötarkoituksia ovat asiakastietojen hallinta, valmennukseen ja työpajatoimintaan liittyvät asiakaskirjaukset, toiminnan seuranta ja vaikuttavuuden arviointi.
Ensisijaisesti haetaan yhtä järjestelmää, joka vastaa yksilöllisen valmennuksen, sekä työpajatoiminnan tarpeisiin. Osana kartoitusta otamme huomioon myös järjestelmät, jotka täyttävät vain toisen järjestelmätarpeen
Mikä on markkinavuoropuhelu/tietopyyntö?
Markkinavuoropuhelun/tietopyynnön tarkoituksena on tiedottaa markkinoita tulevasta kilpailutuksesta, kartoittaa markkinoiden tilannetta, mahdollistaa kommenttien esittäminen tulevasta hankinnasta sekä saada hankintaa koskevaa tietoa, jotta varsinainen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä täydennetään osaamista tarjouspyynnön laadintaan.
Tähän tietopyyntöön ei voi jättää tarjousta, ainoastaan esittää kommentteja. Esitettyihin kommentteihin ei vastata.
Tietopyyntö ei velvoita Pohjois-Karjalan hankintatoimea toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla, ja Pohjois-Karjalan hankintatoimi voi jättää tarjouskilpailun kokonaan toteuttamatta. Pohjois-Karjalan hankintatoimi ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa.
Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä ole myöskään edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa.
Tällä tietopyynnöllä kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun.
Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta eikä Pohjois-Karjalan hankintatoimi korvaa tietopyyntöön vastaamisesta aiheutuvia kustannuksia.
Kommentteja ja toteutusehdotuksia voi esittää määräaikaan mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin välityksellä kohdassa "Kysymykset ja vastaukset" 28.8.2025 klo 10.00 mennessä tai kohdassa "Tietopyynnön vastauksen lähetys" mennessä lataamalla palveluun erillinen liitedokumentti. Mikäli palveluun ladataan erillinen liite, tulee painaa myös kohdasta "Lähetä vastaus tietopyyntöön".
Tilaajatahon esittely:
Joensuun kaupungin työelämän palvelut auttavat työnhakijoita kartoittamaan heille sopivaa seuraavaa askelta kohti työelämää tai opintoja. Työhönvalmentaja auttaa työnhakijoita mm. työnhaun asiakirjojen päivittämisessä, työ- tai opiskelupaikan löytämisessä, työhaastatteluun valmistautumisessa, osaamisen sanoittamisessa, verkostoitumisessa, tavoitteen kirkastamisessa sekä ohjautumisessa kokonaistilannetta tukeviin palveluihin.