SJK/78/02.08.00.00/2024 / 25070 Seinäjoen kaupungin kulunvalvontajärjestelmän uusiminen

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
SJK/78/02.08.00.00/2024 / 25070 Seinäjoen kaupungin kulunvalvontajärjestelmän uusiminen
Hankintailmoitus­tyyppi
Tulokset [TED eF[29]]
Julkaistu
15.6.2025 12:23 (UTC+03:00)
Organisaatio
Seinäjoen kaupunki
Kuvaus
Hankinnan kohteena on Seinäjoen kaupungin kulunvalvontajärjestelmän kokonaisuudistus. Hankinta toteutetaan kokonaisratkaisuna, jossa hankitaan kulunvalvontajärjestelmäalusta kokonaisuudessaan sisältäen kaikki kulunvalvonnan laitteistot, kuten lukijat, kontrollerit ja keskuslaitteet sekä ohjelmistot ja monimutkaiset sekä henkilötieto- että käyttäjätunnusten hallinnan integraatiot Tilaajan muihin turvallisuusjärjestelmiin sekä Tilaajan lähderekisteriin (Active Directory).
Tilaajan Active Directory-ympäristössä on n. 3.000 työntekijän (kortinhaltijan) perustiedot sekä oikeudet verkkoympäristöön. Tilaaja käyttää Active Directorya laajasti tietojärjestelmien käyttöoikeuksien ja kirjautumisen (SSO) perustana sekä lisäksi ylläpitää kortinhaltijoihin liittyviä tietokenttiä.
Kokonaisratkaisuun kuuluvat hankintakokonaisuudet toimitetaan Tilaajalle täysin käyttövalmiina. Tarjoukseen tulee sisältyä kaikki kokonaisratkaisun käyttövalmiiksi saattamiseen tarvittava, kuten työt, matkat, matka-aika, kilometrikorvaukset, päivärahat, laitteistot, ohjelmistot, lisenssit, komponentit, asennustarvikkeet ja työvälineet sekä järjestelmän käytönopastus ja dokumentaatio tarjouspyynnön mukaisesti.
Kulunvalvontajärjestelmän kokonaisratkaisulla tulee olla vähintään kaksi (2) vuotta takuuta. Takuuaikainen huolto ja ylläpito tulee sisältyä tarjoukseen. Takuuaika alkaa, kun toimitus on kokonaisuudessaan valmis, dokumentoitu, dokumentaatio on toimitettu, vastaanottotarkastus on tehty ja hyväksytetty Tilaajalla.
Tarjoajan on voitava tarjota kokonaisratkaisu, osittaisia tarjouksia ei hyväksytä.
Hankintaprosessin vaiheet:
Hankinta toteutetaan rajoitetulla menettelyllä, jonka ensimmäisessä vaiheessa tarjoajat jättävät osallistumishakemuksen Tilaajan määrittelemään sähköiseen hankintaportaaliin.
Toisessa vaiheessa Tilaaja ja tekninen asiantuntija tarkistavat osallistumishakemukset ja soveltuvuuden vähimmäisvaatimukset ja valitsevat kolmanteen vaiheeseen hyväksytyt hakemukset.
Kolmannessa vaiheessa Tarjoaja täyttää tarjouspyynnön Tilaajan määrittelemässä sähköisessä hankintaportaalissa.
Neljännessä vaiheessa Tilaaja ja tekninen asiantuntija tarkastavat ja vertailevat tarjoukset, jonka jälkeen Tilaaja tekee hankintapäätöksen.
Viidennessä vaiheessa Tilaaja aloittaa sopimusneuvottelut valitun toimittajan kanssa valitusajan päätyttyä kahden viikon jälkeen hankintapäätöksestä.
Vaiheessa kuusi alkaa toimitus. Projektin aikataulusuunnitelma johon toimittajan on sitouduttava, esitetään varsinaisessa tarjouspyynnössä.