OUKA/5437/02.08.02/2025 / Oulu10B peruskorjaushankkeen alakatto- ja akustiikkatyöt

Määräaika: 18.6.2025 16:00 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
OUKA/5437/02.08.02/2025 / Oulu10B peruskorjaushankkeen alakatto- ja akustiikkatyöt
Hankintailmoitus­tyyppi
Kansallinen hankintailmoitus
Julkaistu
4.6.2025 17:13 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
11.6.2025 12:00 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
18.6.2025 16:00 (UTC+03:00)
Organisaatio
Oulun kaupunki
Kuvaus
Pyydämme tarjoustanne Oulu10B peruskorjaushankkeen alakatto- ja akustiikkatöistä tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden
mukaisesti valmiiksi tehtynä. Työhön sisältyy:
- alakattotyöt AK2, AK4, AK5 ja A1
- av-asennusseinien akustiikkalevyt asennettuna ja sivusaranoitujen kaappien ovilevyjen verhoilu
- Tarjoushinnan tulee sisältää kaikki suunnitelmien mukaiset työt, materiaalit sekä jälkien paikkaukset siten, että työ tulee täysin
valmiiksi tehdyksi.
- Kohteen pääurakoitsijana ja päätoteuttajana toimii Oulun Tilapalvelut -liikelaitos.
- Hanke toteutetaan aliurakkana, jossa urakoitsija on suorassa sopimussuhteessa tilaajaan (hankintayksikköön).
- Rakennus on suljettu peruskorjauksen ajaksi. Tiloissa ei ole tuona aikana käyttäjien toimintaa. Urakka-alue sijaitsee vilkkaalla
kaupunkialueella ja urakoitsijan tulee noudattaa erityistä varovaisuutta turvallisuuden suhteen.
Urakkarajat ja vastuut
- Tilaaja osoittaa tilat työsuoritusten ajaksi Oulu 10 -virastotaloon pukeutumis- ja peseytymistilojen osalta korvauksetta.
- Varastointi- ja muut tilat: Varastotilaa on todella niukasti, urakoitsijan tulee huomioida, että työmaalla ei voi varastoida
tarvikkeita.
- Työmaa-alueella ei ole pysäköintimahdollisuutta, eikä tilaaja sitä järjestä. Järjestysvastuu pysäköinnistä on urakoitsijalla.
- Työnaikaisesta suojauksesta, pölynhallinnasta ja siivouksesta (jätteet viedään pääurakoitsijan osoittamaan paikkaan) omaan
urakkaansa liittyen vastaa tarjoaja.
Urakka-aika: alustavasti lokakuussa 2025. Tarkempi urakka-aika sovitaan työmaan yhteyshenkilön kanssa myöhemmin.
Asiakirjat jaetaan tarjoajille vain sähköisesti. Paperikopioiden tilaamisesta vastaa tarjoaja omalla kustannuksellaan.
Valintakriteerinä on tarjouspyynnön mukainen hinnaltaan edullisin tarjous.
Tilaaja pidättää itsellään oikeuden hylätä kaikki annetut tarjoukset.