564670 / TIETOPYYNTÖ: Omnissa Workspace One (WS1) mobiililaitehallinta
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
564670 / TIETOPYYNTÖ: Omnissa Workspace One (WS1) mobiililaitehallinta
Hankintailmoitustyyppi
Suunnittelu [TED eF[4]]
Julkaistu
1.6.2025
15:14
(UTC+03:00)
Organisaatio
Istekki Oy
Kuvaus
Tämä on tietopyyntö, joka ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus tai tarjouspyyntö. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä hankinnan kohdetta koskevaa tietoa tulevaa kilpailutusta varten. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys kilpailutukseen osallistumiselle. Tulevan kilpailutuksen onnistumisen varmistamiseksi on tärkeää, että tarjoajat antavat hankintayksikölle mahdollisimman laajasti pyydettyjä tietoja.
Tietopyyntö ei velvoita Istekki Oy:tä toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä tai sen liitteissä kuvatulla tavalla ja tarjouskilpailu voidaan myös jättää toteuttamatta. Tässä ilmoituksessa esitetyt tiedot ja kuvaukset sekä hankintailmoituksen arvioitu julkaisuajankohta ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka eivät sido Istekkiä. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdollisiin tietopyyntöön liittyviin markkinavuoropuhelutilaisuuksiin osallistumisesta.
Tällä tietopyynnöllä selvitetään markkinoilla olevia toimittajia hankittavaan Omnissa Workspace One järjestelmään. Tarjoamme järjestelmäratkaisuja sosiaali- ja terveydenhuollon toimialan asiakkaillemme. Tulevan hankinnan laajuus, hankintatapa sekä osapuolet täsmentyvät tarjouspyynnön valmistelun edetessä.
HANKINNAN KOHDE
Hankinnan tarkoituksena on löytää toimittaja Omnissa Workspace One järjestelmälle.
Hankintaan kuuluu järjestelmän lisenssit ja tukipalvelut. Istekki tuottaa päivittäistä normaalia tukipalvelua ja järjestelmän ylläpitoa asiakkailleen itse. Hankittavilla tukipalveluilla tarkoitetaan esimerkiksi korkean tason teknistä konsultaatiota ja apua häiriöiden hallintaan tai korjaukseen, ei päivittäistä järjestelmän ylläpitoa.
Lisenssien ja tukipalvelun tulee skaalautua sosiaali- ja terveyspalveluorganisaatioiden organisaatiorakenteisiin ja niiden tuleviin muutoksiin. Järjestelmässä ylläpidetään esimerkiksi hyvinvointialueiden kriittisessä hoidollisessa käytössä olevia Android, iOS/iPadOS mobiililaitteita. Hoidollisessa käytössä oleviin laitteisiin on tehty Workspace One järjestelmäriippuvaisia monimutkaisia erikoisratkaisuja.
Palvelun tuottamiseen on käytetty eritasoisia lisenssejä. Määrät ovat tällä hetkellä:
- Standard noin 10 000 kpl
- Advanced (sisältäen VPN ominaisuuden) noin 3 000 kpl
- Assist (reaaliaikainen etäkäyttö) noin 2000 kpl
- Education Essential noin 3 000 kpl
OSALLISTUMINEN
Tietopyyntöasiakirjassa on kuvattu tarkemmat tarpeet sekä kerrottu, mihin asioihin tietopyyntövastauksessa tulee ottaa kantaa. Tietopyyntöön tulee vastata 8.8.2025 klo 16:00 mennessä. Vastaaminen tapahtuu sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Otsikoikaa viestinne seuraavasti: "Markkinavuoropuhelu: Workspace One [yrityksen nimi]". Vastaukseen voi lisäksi liittää esimerkiksi esitteitä. Lisätietokysymyksiä ei tässä vaiheessa oteta vastaan.
Katso tietopyynnön liite 1 Tietopyynnön kysymykset ja vastaa kysymyksiin määräaikaan mennessä.
Saatujen vastausten perusteella Istekki Oy enintään 5 toimittajaa esittelemään palveluaan ja tuki- sekä hinnoittelumalliaan noin kahden (2) tunnin Teams-tapaamisessa. Valitun vastaajan ja Istekin välinen tapaaminen tallennetaan Istekin sisäiseen käyttöön. Ajankohdat tapaamisille vahvistetaan tietopyynnön vastausajankohdan jälkeen.
Kaikki tietopyyntövaiheessa toimitetut tiedot käsitellään luottamuksellisena.