697/2023/563656 / Kunnossapidon asiakaspalvelu
Määräaika:
12.8.2025
12.00
(UTC+03:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
697/2023/563656 / Kunnossapidon asiakaspalvelu
Hankintailmoitustyyppi
Kilpailu [TED eF[16]]
Julkaistu
29.6.2025
13.19
(UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
1.8.2025
12.00
(UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
12.8.2025
12.00
(UTC+03:00)
Organisaatio
Kirkkonummen kunta
Kuvaus
Kunnossapitopalvelut hakee palvelua, jossa palveluntuottaja hoitaa kunnossapitopalveluihin tulevat yhteydenotot ja palautteet. Yhteydenottoja vastaanotetaan puhelimitse tai sähköisesti. Palveluntuottaja vastaa kunnossapidon puhelimeen, käsittele yhteydenoton samassa yhteydessä tai välittää tiedon yhteydenotosta asiantuntijalle. Palveluntuottaja seuraa sähköisiin palautejärjestelmiin, vastaa palautteisiin tai välittää tiedon palautteesta asiantuntijalle. Asiantuntija välittää vastauksen palveluntuottajalle, joka välittää vastauksen asiakkaalle. Palvelua tuotetaan suomen, ruotsin ja englannin kielellä.
Asiakaspalvelu koskee Kirkkonummen kunnan kuntakehityksentoimialan infrapalveluiden kunnossapitoyksikön hallinnoimia alueita. Asiakaspalvelu ei koske Kirkkonummen muuta asiakaspalvelua, kuten esimerkiksi sivistystoimea tai ympäristönsuojelua. Kunnossapitoyksikön asiakaspalvelu on erittäin vaativa ja laaja kokonaisuus, joka vaatii myös perehtyneisyyttä ja itsenäistä työotetta. Työ vaatii ammattimaista asiakaspalveluotetta. Pyrimme kunnossapitoyksikön asiakaspalvelussa palvelemaan kuntalaisia mahdollisimman hyvin. Se tarkoittaa, että asiakaspalvelun tulee olla ystävällistä, nopeaa ja vastauksien mahdollisimman informatiivisia ja kattavia.