13304 / Keravan kaupungintalon sälekaihtimet
Määräaika:
12.6.2025
12:00
(UTC+03:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
13304 / Keravan kaupungintalon sälekaihtimet
Hankintailmoitustyyppi
Pienhankinta
Julkaistu
22.5.2025
15:26
(UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
5.6.2025
12:00
(UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
12.6.2025
12:00
(UTC+03:00)
Organisaatio
Keravan kaupunki
Kuvaus
HANKINNAN TAUSTA JA KOHTEEN KUVAUS
Keravan kaupunki pyytää tarjouksia Keravan kaupungintalon sälekaihtimista ja niihin liittyvistä lisätarvikkeista viimeisteltynä ja paikalleen asennettuna suunnitelmien mukaisesti.
Materiaalivaatimukset, värit ja muut vaatimukset on määritelty suunnitelmissa, jotka liitteenä. Tarjoaja voi tarjota ominaisuuksiltaan ja väreiltään vastaavia tuotteita. Nämä hyväksytetään tilaajalla.
Tarjouksen tekeminen edellyttää kohdekäyntiä. Kohdekäynnin ajankohta 2.6.2025 klo 13.00 - 14.00. Tutustumiskäynnistä sovittava Juha Timosen kanssa [email protected] puh. 040 318 2869.
Ennen kaihtimien valmistuksen aloittamista, tulee valitun toimittajan osallistua neuvotteluun tilaajan määrittelemien henkilöiden kanssa, jossa sovitaan projektin toteutuksen yksityiskohdat.
Valituksi tulleen toimittajan tulee mitata kaihtimet kohteessa. Samalla katsotaan kaihtimien sijoituspaikat ja määritellään tarkat korkeudet. Kohteeseen pääsee tekemään mittaukset 16.6.2025 alkaen, erikseen sovittuna ajankohtana. Yhteyshenkilö Juha Timonen.
HANKINTOJEN AIKATAULU
Kaihtimet toimitetaan ja asennetaan paikoilleen Keravan kaupungintalolle heinäkuun 2025 aikana.
Sopimus tulee voimaan allekirjoitushetkellä ja on voimassa, kunnes sälekaihtimet on toimitettu ja asennettu hyväksytysti.
HANKINTAMENETTELY
Tämä hankinta alittaa hankintalain (1397/2016) 25 §:ssä tavara- ja palveluhankinnoille asetetun kansallisen kynnysarvon eli kyseessä on pienhankinta.
Kilpailutuksessa valintaperusteena käytetään kokonaistaloudellista edullisuutta, jonka perusteena käytetään halvinta hintaa. Halvimman hinnan antanut tarjoaja valitaan toimittajaksi.
Hankintamenettely on Keravan kaupungin pienhankintaohjeiden mukainen avoin menettely.
Menettelyn vaiheet ovat seuraavat:
Hankintayksikkö
1. Avaa tarjoukset
2. Tarkastaa tarjoajan soveltuvuutta koskevat vastaukset
3. Tarkastaa tarjousten tarjouspyynnön mukaisuuden
4. Vertailee tarjoukset
5. Pyytää ja tarkastaa voittajan soveltuvuutta koskevat todistukset ja selvitykset
6. Tekee hankintapäätöksen ja antaa päätöksen tiedoksi kaikille tarjoajille
7. Solmii hankintasopimuksen voittajan kanssa. Hankintasopimus syntyy vasta kirjallisen sopimuksen allekirjoittamisella
5. MUUT EHDOT
Tilaaja pidättää oikeuden olla hyväksymättä mitään tarjouksista ja keskeyttää hankintamenettelyn perustellusta syystä.
Tarjouspyynnössä ja sen liitteissä esitetyt määrät ovat arvioita ja Keravan kaupunki ei sitoudu mihinkään vähimmäistilausmääriin.
Sopimusehdot:
Pääsopimuksen lisäksi sovelletaan täydentävästi JYSE 2022 Tavarat -sopimusehtoja.