13193 / Pihkaniityn jätevesipumppaamon saneeraus
Määräaika:
13.6.2025
12:00
(UTC+03:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
13193 / Pihkaniityn jätevesipumppaamon saneeraus
Hankintailmoitustyyppi
Pienhankinta
Julkaistu
30.5.2025
15:53
(UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
6.6.2025
12:00
(UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
13.6.2025
12:00
(UTC+03:00)
Organisaatio
Keravan kaupunki
Kuvaus
1. HANKINNAN TAUSTA JA KOHTEEN KUVAUS
Keravan kaupunki pyytää tarjousta Pihkaniityn jätevesipumppaamon saneerauksesta.
Hankinnan kohteena on Pihkaniityn jätevesipumppaamon saneerausurakka. Urakka sisältää pumppaamon saneerauksen sekä huoltorakennuksen pystyttämisen kaikkine työvaiheineen ja materiaaleineen tämän tarjouspyynnön ja liitteiden mukaisesti. Urakan lähtötiedot ja tarkemmat tiedot urakasta on esitetty liitteissä.
Tarjouspyynnön liitteet 3-6, jotka sisältävät uuden pumppaamon tekniset tiedot, nykyisen pumppaamon rakennepiirustuksen, valokuvia nykyisestä pumppaamosta sekä pumppaamon sijainnin johtokartalla toimitetaan pyynnöstä sähköpostiin. Tiedot annetaan yrityksille, jotka toimittavat yhteystietonsa (yrityksen nimi, Y-tunnus, yhteyshenkilö ja sähköpostiosoite). Tietojen luovutusta on rajattu, koska ne sisältävät arkaluonteista teknistä tietoa. Materiaalia saa käyttää ainoastaan tarjouksen valmisteluun, eikä sitä saa luovuttaa edelleen ilman hankintayksikön lupaa. Hankintayksikkö pidättää oikeuden tarkistaa yrityksen taustat ennen tietojen luovutusta, ja tietoja ei luovuteta, mikäli yrityksellä ei katsota olevan edellytyksiä osallistua tarjouskilpailuun. Ote johtokartasta ja valokuvat sisältävät salassa pidettävää tietoa (laki viranomaisen toiminnan julkisuudesta (621/1999) 24 §:n 1 momentin 7 kohdan perusteella), ja ne toimitetaan ainoastaan rajoitetusti.
Urakkaan valitaan yksi palveluntuottaja.
2. SOPIMUSKAUSI
Rakennustyöt voidaan aloittaa aikaisintaan, kun urakkasopimus on allekirjoitettu. Rakennustyöt tulee tehdä siten, että rakennuskohde on täysin valmis ja hyväksytysti luovutettuna tilaajalle viimeistään 31.10.2025. Rakennustyöt tulee tehdä yhtäjaksoisesti.
3. HANKINTAMENETTELY
Tämä hankinta alittaa erityisalojen hankintalain (1398/2016) 13 § rakennusurakoille asetetun kansallisen kynnysarvon eli kyseessä on pienhankinta.
Hankintamenettely on Keravan kaupungin pienhankintaohjeiden mukainen avoin menettely.
Menettelyn vaiheet ovat seuraavat:
Hankintayksikkö
1. Avaa tarjoukset
2. Tarkastaa tarjoajan soveltuvuutta koskevat vastaukset
3. Tarkastaa tarjousten tarjouspyynnön mukaisuuden
4. Vertailee tarjoukset
5. Pyytää ja tarkastaa voittajan soveltuvuutta koskevat todistukset ja selvitykset
7. Järjestää selonottoneuvottelun voittaneen tarjouksen antaneen toimittajan kanssa
8. Tekee hankintapäätöksen ja antaa päätöksen tiedoksi kaikille tarjoajille
9. Solmii hankintasopimuksen voittajan kanssa. Hankintasopimus syntyy vasta kirjallisen sopimuksen allekirjoittamisella
Kilpailutuksessa valintaperusteena käytetään kokonaistaloudellista edullisuutta, jonka perusteena käytetään halvinta hintaa.
Halvimman hinnan antanut tarjoaja valitaan palveluntuottajaksi.
4. MUUT EHDOT
Tilaaja pidättää oikeuden muuttaa urakan laajuutta tai olla hyväksymättä mitään tarjouksista ja keskeyttää hankintamenettelyn perustellusta syystä.
Tilaajalla ei ole määräostovelvollisuutta.
Muut ehdot ovat kuvattu liitteenä olevassa hankintasopimuksessa.