IMR/531 / Työvaatteiden hankinta Imatralla 2025
Määräaika:
26.5.2025
13:00
(UTC+03:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
IMR/531 / Työvaatteiden hankinta Imatralla 2025
Hankintailmoitustyyppi
Kansallinen hankintailmoitus
Julkaistu
2.5.2025
12:24
(UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
19.5.2025
13:00
(UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
26.5.2025
13:00
(UTC+03:00)
Organisaatio
Imatran kaupunki
Kuvaus
Imatran kiinteistö- ja aluepalvelu Oy pyytää tarjousta työvaatteiden hankinnasta. Lisäksi hankintaa voivat käyttää Imatran kaupunki konserniyhtiöineen. Arvioitu sopimuskausi on 1.7.2025 - 30.6.2027 ja lisäksi varataan oikeus 2 vuoden optioon. Tilaaja tekee päätöksen option käytöstä vähintään 3kk ennen sopimuskauden loppua. Hankinta ylittää kansallisen kynnysarvon. Sopimusehdot ovat JYSE 2022 tavarat.
Hankinnalla perustetaan puitejärjestely, johon tavoitteena on valita 2 toimittajaa. Tilaaja voi kilpailuttaa vaateostonsa isompien erien osalta (esimerkiksi kesätyöntekijöille kertahankinta) ja lisäksi tehdään pienempiä erillishankintoja, joissa työntekijä hakee tuotteen suoraan myymälästä, ja samalla tehdään tarvittava painatus tuotteeseen. Toimittajalta tulee löytyä kivijalkaliike Imatran alueelta.
Tarjousten valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus ja vertailuperusteena on halvin hinta. Vertailuhinta muodostuu yleisimmin ostettavien tuotteiden vertailukorien summasta.
Vertailun vaatekorit sisältävät arvion yleisimpien vaatteiden, kenkien, ja suojainten tarpeista, mutta ei kattavaa listaa kaikista tuotteista, ja sopimuskauden aikana voidaan ostaa myös muita tuotteita. Hintavertailuun tarjottavien vaatteiden tulee olla laadukkaita, kestäviä ja uusia, sekä täyttää yleiset työvaatteille ja varusteille annetut vaatimukset. Vertailutuotteiden tulee olla normaalisti saatavilla olevia laadukkaita myymälätuotteita yleisillä vaate- ja kenkäkoolla, joita käytännössä työntekijät käyttävät. Toimittaja valitsee soveltuvimman tuotteen valikoimastaan. Tilaajalla on oikeus tarkistaa vertailukoriin valitut tuotteet, sekä oikeus hylätä tuote, jos se ei ole riittävän laadukas tavanomaiseen työkäyttöön. Jos tuote hylätään, tilaaja valitsee soveltuvamman tuotteen tarjoajan valikoimasta samaan hylätyn tuotteen tarjottuun hintaan.
Sopimukseen sisältyy myös painatuksen ostaminen vaatteisiin ja painatus tulee olla saatavilla erillisin vaatehankinnan yhteydessä, kun työntekijä hakee tuotteen myymälästä. Painatukseen tuleva logo on liitteenä, liite1. Poikkeustapauksissa painatuksia voidaan tehdä myös sopimuksen ulkopuolelta. Lisäksi harvinaisempia vaatteiden tai suojainten erillishankintoja voidaan tehdä puitejärjestelyn ulkopuolelta.
Liite 1, Imatran kipan logo
Liite 2, sopimusluonnos