12851 / Keravan Keskuskoulun verhot

Määräaika: 28.4.2025 12:00 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
12851 / Keravan Keskuskoulun verhot
Hankintailmoitus­tyyppi
Pienhankinta
Julkaistu
10.4.2025 11:02 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
21.4.2025 12:00 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
28.4.2025 12:00 (UTC+03:00)
Organisaatio
Keravan kaupunki
Kuvaus
1. HANKINNAN TAUSTA JA KOHTEEN KUVAUS
Keravan kaupunki pyytää tarjouksia Keravan Keskuskoulun verhoista ja niihin liittyvistä lisätarvikkeista viimeisteltynä ja paikalleen asennettuna.
Keravan Keskuskoulua on peruskorjattu ajalla 2024-2025 ja korjaus valmistuu siten, että oppilaat aloittavat koulutyönsä kyseisessä rakennuksessa elokuussa 2025.
Verhojen ja lisätarvikkeiden määrät, alustavat mitat, materiaalivaatimukset, värit ja muut vaatimukset on määritelty liitteessä 1 "Tekstiilisuunnitelma". Tarjoaja voi tarjota ominaisuuksiltaan ja väreiltään vastaavia tuotteita. Nämä hyväksytetään suunnittelijalla ja tilaajalla.
Värikoodin ajantasaisuus varmistettava lähettämällä uusin malli arkkitehdille. Näytepala tulee toimittaa Keravan lukiolle 28.4.2025 klo 12:00 mennessä. Yhteystiedot toimitusta varten: Pertti Tuomi (+358403182212, [email protected]), Keravan lukio, Keskikatu 5, 04200 Kerava.
Ennen tekstiilien valmistuksen aloittamista, tulee valitun toimittajan osallistua neuvotteluun suunnittelijan tai muiden tilaajan määrittelemien henkilöiden kanssa, jossa sovitaan projektin toteutuksen yksityiskohdat.
Liitteessä 1 "Tekstiilisuunnitelma" määritellyt verhojen mitat ovat alustavat ja annettu tarjouslaskentaa varten. Valituksi tulleen toimittajan tulee tarkistaa mitat työmaalla ennen verhojen valmistuksen aloittamista. Samalla katsotaan verhojen sijoituspaikat ja määritellään tarkat korkeudet. Työmaalle pääsee tekemään mittaukset 15.5.2025 alkaen, erikseen sovittuna ajankohtana.
Kilpailutuksen perusteella valitaan yksi (1) toimittaja.
2. HANKINNAN AIKATAULU
Verhot toimitetaan ja asennetaan paikoilleen Keravan Keskuskoululle (Sibeliuksentie 6, 04420 Kerava) 28.7-5.8.2025 välisenä aikana.
Sopimus tulee voimaan allekirjoitushetkellä ja on voimassa, kunnes verhot on toimitettu ja asennettu hyväksytysti.
3. HANKINTAMENETTELY
Tämä hankinta alittaa hankintalain (1397/2016) 25 §:ssä tavara- ja palveluhankinnoille asetetun kansallisen kynnysarvon eli kyseessä on pienhankinta.
Kilpailutuksessa valintaperusteena käytetään kokonaistaloudellista edullisuutta, jonka perusteena käytetään halvinta hintaa. Halvimman hinnan antanut tarjoaja valitaan toimittajaksi.
Hankintamenettely on Keravan kaupungin pienhankintaohjeiden mukainen avoin menettely.
Menettelyn vaiheet ovat seuraavat:
Hankintayksikkö
1. Avaa tarjoukset
2. Tarkastaa tarjoajan soveltuvuutta koskevat vastaukset
3. Tarkastaa tarjousten tarjouspyynnön mukaisuuden
4. Vertailee tarjoukset
5. Pyytää ja tarkastaa voittajan soveltuvuutta koskevat todistukset ja selvitykset
6. Tekee hankintapäätöksen ja antaa päätöksen tiedoksi kaikille tarjoajille
7. Solmii hankintasopimuksen voittajan kanssa. Hankintasopimus syntyy vasta kirjallisen sopimuksen allekirjoittamisella
5. MUUT EHDOT
Tilaaja pidättää oikeuden olla hyväksymättä mitään tarjouksista ja keskeyttää hankintamenettelyn perustellusta syystä.
Tarjouspyynnössä ja sen liitteissä esitetyt määrät ovat arvioita ja Keravan kaupunki ei sitoudu mihinkään vähimmäistilausmääriin.
Sopimusehdot:
Pääsopimuksen lisäksi sovelletaan täydentävästi JYSE 2022 Tavarat -sopimusehtoja.