HUS 170-2025 / Työnohjauspalveluiden hankinta

Deadline: 11/08/2025 12:00 (UTC+03:00)
To deadline:

Summary

See similar opportunities
Viewing all the information requires that you register and log in to the service.
HUS 170-2025 / Työnohjauspalveluiden hankinta
Type of contract notice
Competition [TED eF[20]]
Published
06/07/2025 13:14 (UTC+03:00)
Deadline for submitting questions
27/06/2025 12:00 (UTC+03:00)
Deadline for tenders
11/08/2025 12:00 (UTC+03:00)
Organisation
HUS-yhtymä
Description
Hankinnan kohteena ovat työnohjauspalvelut HUS-yhtymälle.
Hankinta on hankintalain liitteen E sosiaali- ja terveyspalveluhankinta, jonka perusteella muodostetaan toimittajarekisteri.
Työnohjaus on osa HUSin henkilökunnan työn tukemisen ja laaja-alaisen osaamisen kehittämisen kokonaisuutta, jolla varmistetaan asiakkaiden ja potilaiden saaman hoidon ja palvelun laatua. Työnohjausta voidaan toteuttaa usealla eri tavalla, kuten yksilö-, ryhmä-, työyhteisö-, johtamisen tuen- ja tilannetyönohjauksena sekä työyhteisösovitteluna.
Työnohjaus tapahtuu Tilaajan tiloissa, Palveluntuottajan järjestämissä tiloissa tai etänä sovitusti. Jos työnohjaus järjestetään Palveluntuottajan järjestämissä tiloissa, ei siitä makseta lisäkorvausta Palveluntuottajalle. Palveluntuottajilta edellytetään mahdollisuutta etätyönohjaukseen tietoturvallisella etäyhteydellä. Työnohjaus voidaan toteuttaa Palveluntuottajan halutessa täysin etänä.
Hankinta on jaettu viiteen (5) osa-alueeseen:
Osa-alue 1 Yksilö- ja ryhmätyönohjaus
Osa-alue 2 Työyhteisön työnohjaus
Osa-alue 3 Esihenkilöiden ja johdon työnohjaus
Osa-alue 4 Tilannetyönohjaus
Osa-alue 5 Työyhteisösovittelu
Toimittajarekisteriin valitaan kaikki vähimmäisvaatimukset täyttävät tarjoajat. Hankinnan kohteeseen liittyvät laatuvaatimukset on huomioitu hankinnan kohdetta koskevissa vähimmäisvaatimuksissa. Tilaukset toimittajarekisterin sisällä tehdään ensisijaisesti käyttäjäkohtaisen tarpeen perusteella ja toissijaisesti edullisimman hinnan perusteella muodostetun etusijajärjestyksen mukaisesti.
Tilauksia koskevat ehdot on kuvattu tarkemmin tässä tarjouspyynnössä sekä tarjouspyynnön liitteenä olevassa sopimusluonnoksessa.
Sopimuskauden alkamisajankohta on 1.11.2025. Sopimuskausi on neljä (4) vuotta ja molemmilla sopimusosapuolilla on oikeus irtisanoa sopimus päättymään kuuden (6) kuukauden irtisanomisajalla.
Hankinnan vuosiarvo (12 kuukautta) on noin 1.000.000 euroa (alv 0 %). Menettelyn enimmäisarvo (48 kuukautta) on siten yhteensä 4.000.000 euroa (alv 0 %).
Tilaajan hankintatarpeen perusteella toimittajarekisteri voidaan avata enintään kahdesti (2) vuodessa uusille toimittajille, jotka eivät ole aiemmin jättäneet tarjoustaan tai eivät tulleet aiemmin hyväksytyiksi toimittajarekisteriin. Toimittajarekisterissä jo olevat toimittajat voivat samassa yhteydessä osallistua uusiin osa-alueisiin tai päivittää tarjoustaan. Mikäli toimittajarekisterissä jo olevat palveluntuottajat eivät osallistu toimittajarekisterin avaukseen, sopimus jatkuu samoilla hinnoilla ja osa-alueilla. Uudet hinnat ja osa-alueet tulevat osaksi palveluntuottajan ja Tilaajan välistä sopimusta.
Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.