OUKA/3081/02.08.01/2025 / Asuntomessujen toimisto-, tauko- ja varastotilojen siivouspalvelun hankinta

Määräaika: 26.5.2025 12:00 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tiivistelmä

Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
OUKA/3081/02.08.01/2025 / Asuntomessujen toimisto-, tauko- ja varastotilojen siivouspalvelun hankinta
Hankintailmoitus­tyyppi
Kansallinen hankintailmoitus
Julkaistu
5.5.2025 11:49 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
14.5.2025 12:00 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
26.5.2025 12:00 (UTC+03:00)
Organisaatio
Oulun kaupunki
Kuvaus
Asuntomessut Oulussa järjestetään 17.7. - 17.8.2025 Hartaanselänrannassa, noin 2 km Oulun keskustasta luoteeseen. Messujen pysäköintialueet sijaitsevat Ranta-Toppilassa (Merivirrantie 7) ja Välivainiolla (Korjaamotie 4).
Oulun kaupunki pyytää tarjoustanne Asuntomessujen siivouspalvelusta. Hankinta kattaa messualueen ja pysäköintialueiden sisätilojen siivouksen. Rakentamisen aikainen siivous käynnistyy osalle tiloista 16.6. ja messutapahtuman aikainen siivous käynnistyy mediapäivänä 17.7.2025. Siivoustoimeksianto päättyy messujen viimeisenä päivänä 17.8.2025.
Asuntomessut ovat avoinna maanantaista sunnuntaihin klo 10 - 18. Poikkeuksellisesti torstaisin messut ovat avoinna klo 12 - 20. Huoltoajat ovat päivittäin aukioloaikojen ulkopuolella ja torstaisin poikkeuksellisesti pelkästään aamulla ennen messujen avautumista.
Messuaikana sisätilat siivotaan kerran päivässä huoltoaikoina. Rakentamisen aikana alueella on ainoastaan osa tiloista, jotka siivotaan kerran viikossa.
Siivottaviin tiloihin kuuluu:
16.6.2025 alkaen messualueella:
- Messutoimisto / näytteilleasettajapalvelut (5 kpl n. 29 m² konttia, sis. keittotila ja 2 kpl WC)
- Taukotilat 2 kpl ( 2 kpl 24 m² konttia, sis. keittotila, 2 kpl WC ja suihku)
23.6.2025 alkaen messualueella:
- Messujohdon tilat (huoneisto asuntomessualueella 60 m², sis. kylpyhuone, 2 kpl WC ja keittiö)
Edellä mainittujen lisäksi 17.7. alkaen pysäköintialueilla:
- Vierasparkin taukotila (Aluekoordinaattorin toimistokontti) (1 kpl 24 m² konttia, sis. keittotila ja WC)
- Vierasparkin moottoripyörätarvikevarasto (1 kpl 24 m² konttia)
- Vierasparkin taukotila (1 kpl 24 m² konttia, sis. keittotila ja WC)
Edellä mainittujen lisäksi 17.7.2025 alkaen messualueella:
- Ensiapu ja taukotila (2 kpl 30 m² konttia)
- Johtokeskus (2 kpl 30 m² konttia, sis. keittotila ja WC)
- Lipunmyynti (1 kpl 15 m² konttia)
- Mediakeskus (3 kpl 15 m² konttia)
Edellä mainittujen lisäksi perjantai-aamuisin messuaikana:
- Bäkkäri (2* 60 m²)
Siivoukseen kuuluu normaali ylläpitosiivous (roska-astioiden tyhjennys, lattiat, pinnat, wc:t, käsienpesualtaat jne.).
Toimeksiantoon sisältyy roska-astiat kaikkiin sisätiloihin (noin 25 kpl) sekä niiden WC-tiloihin (noin 11 kpl). Roska-astioiden tulee olla toimisto- ja wc-tiloihin soveltuvia.
Toimeksiantoon sisältyy myös tilojen wc- ja käsipyyhepaperit sekä roskapussit.
Palveluntuottaja käyttää työhön omia välineitään ja aineitaan. Jätteiden kuljetukseen messualueella on käytössä tilaajan omistamia sähköisiä tavarankuljetuspyöriä.
Kaikki jätteet toimitetaan alueella sijaitseville jätelavoille.
Palvelutuottaja vastaa itse toimeksiannon mukaisten työvuorojen suunnittelusta ja nimeää työntekijöiden esihenkilön. Palvelutuottaja nimeää myös toimeksiannosta vastaavan yhteyshenkilön ja varahenkilön (nimi, puh ja sähköposti), joihin voi ottaa yhteyttä akuuteissa ongelmatilanteissa toimeksiannon aikana.