537540 / Tietopyyntö - suun terveydenhuollon käyttöön tarkoitettu intraoraaliskannerilaitteisto

Määräaika: 16.1.2025 12:00 (UTC+02:00)
Määräaikaan:

Tietopyynnön tiivistelmä

Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
537540 / Tietopyyntö - suun terveydenhuollon käyttöön tarkoitettu intraoraaliskannerilaitteisto
Hankintailmoitus­tyyppi
Tietopyyntö
Julkaistu
2.12.2024 12:42 (UTC+02:00)
Kysymysten jätön määräaika
16.1.2025 12:00 (UTC+02:00)
Tarjousten määräaika
16.1.2025 12:00 (UTC+02:00)
Organisaatio
Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveysvirasto
Kuvaus
Helsingin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan hankintapalvelut on valmistelemassa yhdessä Helsingin suun terveydenhuollon kanssa suun terveydenhuollon käyttöön tulevan intraoraaliskannerilaitteiston hankintaa.
Mikäli hankintaan saadaan rahoitus vuodelle 2025, pyritään hankinnasta julkaisemaan tarjouspyyntö kevään 2025 aikana.
Tämä ilmoitus on siis tietopyyntö / markkinavuoropuhelu, ei ennakkoilmoitus, ei hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö. Tietopyyntö / osallistuminen markkinavuoropuheluun ja siihen annetut vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta.
Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa palveluntuottajia ja kerätä tietoa sekä palveluntuottajien näkemyksiä ja ratkaisuja, jotta suunniteltu, tuleva kilpailutus voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla.
Hankintayksikölle esitettyihin kommentteihin ja lisäkysymyksiin ei vastata. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa eikä hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tietopyyntö ei sido ketään siihen osallistuvaa tahoa. Tietopyynnöllä kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan suunnitteluun. Annetut vastaukset tulevat vain hankintayksikön käyttöön.
Tietopyynnön liitteenä on word-muotinen dokumentti, johon vastaukset pyydetään kirjoittamaan suoraan kunkin numeroidun kysymyksen alle, niihin kysymyksiin, joihin tietopyyntöön osallistuva haluaa vastauksensa / kommenttinsa antaa.
Vastaukset pyydetään lähettämään joko Cloudia-järjestelmän kautta tai sähköpostitse 16.1.2025 mennessä osoitteeseen [email protected]. Sähköpostin aihekenttään maininta: Vastaus tietopyyntöön. Vastauksia ei vastaanoteta muulla tavalla.