231_000577 / Asiakaskokemuksen mittaaminen
Määräaika:
11.4.2025
9:00
(UTC+03:00)
Määräaikaan:
Tiivistelmä
Katso samankaltaisia mahdollisuuksia
Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
231_000577 / Asiakaskokemuksen mittaaminen
Hankintailmoitustyyppi
Kansallinen hankintailmoitus
Julkaistu
21.3.2025
14:43
(UTC+02:00)
Kysymysten jätön määräaika
31.3.2025
9:00
(UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
11.4.2025
9:00
(UTC+03:00)
Organisaatio
Servica Oy
Kuvaus
Toimittajan tuottaman valmiin, yhtenäisen ja integroidun järjestelmäpalvelun tulee sisältää kokonaisuuden vaiheistettu käyttöönotto, sisältäen tarpeen mukaisen asiakaskohtaisen sovittamisen ja koulutuksen eri käyttäjäryhmille. Käyttöönotto toteutetaan vaiheittain, toiminnallisuus kerrallaan. Käyttöönoton vaiheistus suunnitellaan yhteistyössä toimittajan ja asiakkaan vastuuhenkilöiden kanssa hankintasopimuksen tekemisen yhteydessä. Lisäksi hankinnan kohteena ovat tilaaja-asiakkaille kohdennettujen haastattelujen toteutus ja muut tarvittavat asiantuntijapalvelut. Haastattelujen tavoitteena on kartoittaa syvällisemmin tilaaja-asiakastyytyväisyyttä.
Palveluun tulee sisältyä seuraavat toiminnallisuudet:
- Käyttöönottoprojekti sekä jatkuvan käytön ja ylläpidon palvelut
- Yksisuuntainen rajapinta, jonka kautta voidaan siirtää dataa järjestelmästä Tilaajan Azure-tietoaltaaseen
- Rajapinta tilaajan CRM-järjestelmästä asiakaskokemuksen mittaamisen järjestelmään
- Toimittajan tekemät haastattelut ja siihen liittyvät jälkityöt
- Muut asiantuntijapalvelut, kuten asiantuntijatuki ja muu asiakastutkimustyö, lisä- ja muutostyöt jatkuvan palvelun aikana sekä lisäkoulutukset
- SMS-viestit
- Tähän liittyvä optio laitepalvelusta
Hankittavan tietojärjestelmäpalvelun toiminnalliset ja tekniset vaatimukset on avattu tarkemmin liitteessä 1 Toiminnalliset ja tekniset vaatimukset. Tarkempi hankinnan kuvaus on liitteessä 2 Hankinnan kuvaus.