VLK/198/02.06.00/2025 / Tietotien lukion ilmatiiviyden parantaminen

Deadline: 28/02/2025 15:00 (UTC+02:00)
To deadline:

Summary

Viewing all the information requires that you register and log in to the service.
VLK/198/02.06.00/2025 / Tietotien lukion ilmatiiviyden parantaminen
Type of contract notice
Small scale procurement
Published
04/02/2025 13:33 (UTC+02:00)
Deadline for submitting questions
21/02/2025 12:00 (UTC+02:00)
Deadline for tenders
28/02/2025 15:00 (UTC+02:00)
Organisation
Valkeakosken kaupunki
Description
Valkeakosken kaupungin Toimitilapalvelut pyytää tarjouksia Tietotien lukion ilmatiiviyden parantamisesta.
Kohde on Tietotien lukio, Tietotie 3, 37630 Valkeakoski.
Tarjous tulee antaa kokonaishintaisena ja työn tulee sisältää tarjouspyynnön liitteinä olevien suunnitelmien mukaiset työt sekä kaikki tarvittavien kalusteiden ja talotekniikan irrotus- ja takaisinasennustyöt. Osa tiivistyksistä vaatii lisäksi muovimattokaistan uusimista. Tarjouksessa tulee antaa hinnat myös mahdollisille lisätöille.
Urakka-alueet on merkitty liitteenä oleviin urakka-aluepohjapiirustuksiin punaisella katkoviivalla kerroksittain (2. ja 3.kerros). Työ voidaan aloittaa aikaisintaan toukokuussa, mutta tarkemmasta aikataulusta on sovittava koulun rehtorin kanssa. Työn tulee valmistua lukion kesätauon aikana, viimeistään 1.8.2025. Työ ei saa kohtuuttomasti haitata koulun toimintaa.
Liitteenä oleva selostus ja tiivistysdetaljit on laadittu Aerosana Visconn (Fibre) tiivistysjärjestelmälle. Mikäli urakoitsija esittää suunnitelma-asiakirjoissa määritetyn tiivistysjärjestelmän vaihtamista, niin urakoitsijan tulee esittää tekniset tuotedokumentit ja hyväksynnät, että ehdotettava tiivistysjärjestelmä vastaa suunnitelma-asiakirjoissa esitettyä tiivistysjärjestelmää teknisiltä ominaisuuksiltaan ja että esitettävä tiivistysjärjestelmä on sopiva tehtäviin tiivistyksiin. Suunnitelmista poikkeavien tiivistysten, pinnoitusten ja kapselointien toteuttamisesta sekä laadunvarmistuksesta on urakoitsijan sovittava tilaajan rakennesuunnittelijan kanssa omalla kustannuksellaan.
Tiivistysten tavoitetaso on 2 (sallitaan vähäisiä vuotoja). Suunnitelmissa mainittujen merkkiainekokeiden tilaamisesta ja kustannuksista vastaa tilaaja. Mikäli merkkiainekokeita joudutaan tilaamaan samaan kohtaan uudestaan urakoitsijasta johtuvista syistä, kustannuksista vastaa urakoitsija.
Työn aikaiseen siivoustasoon on kiinnitettävä erityistä huomiota pölyn leviämisen estämiseksi. Korjaustyö tulee toteuttaa osastoidussa tilassa ja alipaineen on oltava päällä koko korjaustyön ajan. Tilojen valmistumisen jälkeen urakoitsijan tulee tilata tiloihin (myös käytettyihin käytäviin/hissiin ja mahdollisiin taukotiloihin) loppusiivous.
Tarjoajan on suositeltavaa tutustua kohteeseen etukäteen. Tutustumiskäynnistä voi sopia kunnossapitopäällikkö Tommi Björnin kanssa [email protected].
Hankintaa koskevat kysymykset tulee jättää pienhankintapalvelussa sähköisesti. Vastaukset kysymyksiin annetaan samassa paikassa. Vain pienhankintapalvelussa jätetyt kysymykset ja vastaukset sitovat tilaajaa.
Tarjoukset tulee jättää sähköisesti pienhankintapalvelussa määräaikaan mennessä.