HML/5262/02.08.08/2024 / Hämeenlinnan kaupungin ulkovalaistuksen isännöintipalvelu
Deadline:
18/11/2024
12:00
(UTC+02:00)
To deadline:
Summary
Viewing all the information requires that you register and log in to the service.
HML/5262/02.08.08/2024 / Hämeenlinnan kaupungin ulkovalaistuksen isännöintipalvelu
Type of contract notice
Small scale procurement
Published
31/10/2024
10:05
(UTC+02:00)
Deadline for submitting questions
11/11/2024
12:00
(UTC+02:00)
Deadline for tenders
18/11/2024
12:00
(UTC+02:00)
Organisation
Hämeenlinnan kaupunki
Description
Hämeenlinnan kaupunki pyytää tuntihintatarjouksia ulkovalaistuksen isännöintipalvelusta vuodelle 2025. Sopimuskausi on voimassa kalenterivuoden 2025.
Tarjoaja antaa tuntihinnan sopimuskaudella tehtäville töille (alv 0 %) sisältäen varsinaisen isännöintipalveluun
sisältyvän työn. Mahdollisten matkatuntien, päivärahojen ja kilometrikorvausten tulee sisältyä em. tuntihintaan eikä niitä laskuteta erikseen tuntihinnan lisäksi. Tuntihinta on kiinteä koko sopimuskauden. Isännöintipalvelun viikoittainen tuntimäärä on arviolta 5-15 tuntia/viikko. Em. arviomäärä ei ole tilaajaa sitova.
Lasku voidaan maksaa kuukausittain vasta kun kuukauden laskua vastaava selvitys on vastaanotettu ja hyväksytty. Aikaveloitettavista kustannuksista on selvitettävä sisältö ja mihin asiakokonaisuuteen tehtävä liittyy, sekä eriteltävä henkilöittäin tehdyt tunnit, tuntihinta ja laskutettava summa. Lasku toimitetaan kuukausittain tai viimeistään kolmen kuukauden välein.
Laskuissa on oltava tilaajan yhteyshenkilön nimi sekä tilaajan tilauksessa ilmoittama kustannuspaikka. Laskuissa on mainittava myös arvonlisäverollinen hinta ja sen tulee täyttää arvonlisäverolain määräykset.
Tilaajan tilikausi on kalenterivuosi. Maksuehto on 21 päivää netto laskun päiväyksestä laskettuna.
Hämeenlinnan kaupunki vastaanottaa sähköisiä laskuja.
Konsultti voi sopimuskaudella tehdä henkilöstön tai alikonsulttien vaihdon vain tilaajan suostumuksella. Tarpeesta ilmoitetaan tilaajalle etukäteen.
Konsultin on ilmoitettava tilaajalle mahdolliset käyttämänsä alikonsultit toimeksiantoa koskevassa tarjouksessaan. Konsultti vastaa alikonsulttien työstä kuin omastaan.
Toimeksiantoon voi kuulua seuraavia osa-alueita ja niiden ohessa mainittuja tehtäviä:
Yleistehtävät
- Isännöitsijä yhteistyössä tilaajan kanssa kehittää omaisuudenhallinta- ja asiakaspalautejärjestelmää.
- Työtehtäviin liittyvien keskeisiin palavereihin osallistuminen
- Kommunikointi muiden sidosryhmän jäsenten kanssa (operaattorit, ELY, katusuunnittelijat jne.)
- Raportointi sähköasiantuntijalle
Nykyinen valaistusjärjestelmä ja omaisuudenhallinta
- Nykyjärjestelmän tilan ylläpito (raportointi ja seurannat)
- Kustannusseuranta (nykyinen ja ennuste)
- Kommunikointi huollosta vastaavan toimijan kanssa
- Ehdotussuunnitelmat ja niihin liittyvät kustannusarviot
- Riskikartoitukset ja turvallisuusasiakirjojen laadinta / ylläpito
- Asiakaspalvelu
- Käyttökustannusten seuranta
Suunnitteluttaminen (asiantuntijatehtävät)
- Kohdekohtaisten suunnitteluohjeiden laadinta ja toimitus suunnittelijoille
- Osallistuminen katusuunnittelupalavereihin
- Kohteiden suunnitteluttaminen ja kilpailuttaminen sekä tarvittaessa pienten ja kiireellisten suunnitelmien laadinta
- Kustannusseuranta ja raportointi
Rakennuttaminen (asiantuntijatehtävät)
- Rakennuttaminen ja kilpailutus
- Työn aikainen valvonta ja palaverit
- Vastaanottotarkastukseen osallistuminen
- Turvallisuuskoordinaattorina toimiminen
Tilaaja valitsee ulkovalaistuksen isännöintipalvelun toteuttamiseen enintään kaksi toimijaa.
Tilaaja varaa oikeuden keskeyttää hankinnan ja hylätä kaikki saapuneet tarjoukset.
Toimeksiannoissa noudatetaan KSE2013 sopimusehtoa täydennettynä tämän tarjouspyynnön lisämääritteillä.