519202 / Wintteri-monitoimijatalon kuntosalin ja yleisurheilualueen kuntoilutilan varustaminen

Deadline: 07/10/2024 10:00 (UTC+03:00)
To deadline:

Summary

Viewing all the information requires that you register and log in to the service.
519202 / Wintteri-monitoimijatalon kuntosalin ja yleisurheilualueen kuntoilutilan varustaminen
Type of contract notice
National procurement notification
Published
05/09/2024 15:03 (UTC+03:00)
Deadline for submitting questions
19/09/2024 10:00 (UTC+03:00)
Deadline for tenders
07/10/2024 10:00 (UTC+03:00)
Organisation
Uudenkaupungin kaupunki
Description
Hankinnan kohteena on Uudenkaupungin kaupungin (jäljempänä myös "Hankintayksikkö") uuden monitoimijatalo Wintterin kuntosalin kuntosalilaitteet ja -tarvikkeet sekä yleisurheilualueen kuntoiluvälineet (jäljempänä yhdessä myös "Tuotteet"). Hankintaan sisältyy myös Tuotteiden paikoilleen toimittaminen, Tuotteiden mahdollinen kokoaminen ja käyttövalmiiksi asentaminen sekä pakkausmateriaalien poisvienti.
Hankinta on jaettu kahteen (2) osa-alueeseen seuraavasti:
-Osa-alue 1: Kuntosalilaitteet
-Osa-alue 2: Muut kuntosalitarvikkeet
Osa-alueeseen 1 sallitaan myös käytettyjen tuotteiden tarjoaminen. Tarjoajan tarjoamat käytetyt tuotteet, jotka sisältävät tekniikkaa, eivät saa olla iältään yli 10 vuotta vanhoja. Kyseiset tuotteet on yksilöity liitteelle 1 Tuotelomake. Sen sijaan tarjoajan tarjoamat käytetyt tuotteet, jotka eivät sisällä tekniikkaa, voivat olla yli 10 vuotta vanhoja.
Tarjoaja voi jättää tarjouksen joko osa-alueeseen 1 tai osa-alueeseen 2 taikka kumpaankin osa-alueeseen. Kilpailutuksen perusteella valitaan kumpaankin osa-alueeseen yksi (1) Toimittaja, jonka kanssa Hankintayksikkö tekee hankintasopimuksen.
Hankinnan kohteena olevat Tuotteet ovat kuvattuna tarkemmin tarjouspyynnössä liitteineen. Tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta. Muissa asiakirjoissa annetut volyymitiedot ovat vain arvioita.
Hankintayksikkö varaa optiona oikeuden tilata Tuotteita tarpeen vaatiessa lisähankintana 15 % yli hankinnan kokonaisarvon. Lisätuotteita voidaan tilata esimerkiksi korvaamaan, täydentämään ja/tai laajentamaan toimitettua tuotevalikoimaa. Lisähankintamahdollisuudessa kyse Hankintayksikön oikeudesta, ei velvollisuudesta. Valittavalla toimittajalla ei ole yksinoikeutta toimittaa tuotteita Hankintayksikölle.
Hankinnan kohteena olevien Tuotteiden toimituksen suunniteltu toimitusajankohta on tammi-helmikuussa 2025. Toiminta rakennuksessa alkaa viikon 9 alussa vuonna 2025.
Hankintasopimus syntyy, kun molemmat Osapuolet ovat allekirjoittaneet sopimuksen. Sopimusehdot on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteessä 2 Sopimusmalli.