512955 / Lohjan kaupungin intranet-sivuston ylläpito- ja kehittämispalvelut

Deadline: 22/10/2024 12:00 (UTC+03:00)
To deadline:

Summary

Viewing all the information requires that you register and log in to the service.
512955 / Lohjan kaupungin intranet-sivuston ylläpito- ja kehittämispalvelut
Type of contract notice
Below the national treshold procurement (small scale procurement)
Published
08/10/2024 15:56 (UTC+03:00)
Deadline for submitting questions
08/10/2024 10:00 (UTC+03:00)
Deadline for tenders
22/10/2024 12:00 (UTC+03:00)
Organisation
Lohjan kaupunki
Description
Lohjan kaupunki uudistaa intranetinsä ja hankkii modernin, käyttäjäystävällisen ja saavutettavan intranet-ratkaisun parantamaan sisäistä viestintää, tiedon jakamista ja yhteistyö kaupungin toimialojen välillä.
Intranet tulee toteuttaa WordPress-alustalla.
Intranetin tulee tarjota intuitiivinen ja helppokäyttöinen käyttöliittymä, joka mahdollistaa nopean ja tehokkaan tiedonhaun. Käyttäjäkokemuksen tulee olla keskeinen osa suunnittelua, ja sen tulee tukea työntekijöiden päivittäistä työtä ja tehtäviä. Pääkäyttäjien tulee pystyä mukauttamaan intranetin sisältöä ja ulkoasua itsenäisesti omien tarpeidensa mukaan.
Tarjouspyynnön liitteestä löytyy intranetin uudistuksen tavoitteet sekä hahmotelma rakenteesta. Rakenne tarkennetaan vielä yhdessä valitun toimittajan kanssa. Rakenteesta tehdään kolmiportainen. Sisältötyyppejä luodaan seuraavanlaisesti: kaksi eri tyylistä sivupohjaa, artikkelipohja, keskustelusisältö ja kalenterisisältö. Pääkäyttäjillä tulee olla mahdollisuus muokata sivupohjia.
Tarjous pyydetään intranetin ilmeestä, suunnittelusta, teknisestä toteutuksesta sekä ylläpitopalvelusta eriteltynä. Optiona pyydetään hintaa analytiikkatyökalulle. Tilaaja toimittaa: palvelinympäristön omasta konesalista (virtuaalikone Alma Linux 9), graafisen ohjeistuksen ilmeen suunnittelua varten ja sisällöt intranetiä varten.
Toimittajan tulee tarjota kattavaa tukea intranetin käyttöönotossa, mukaan lukien koulutus, tekninen tuki ja jatkuvat päivitykset. Toimittaja tekee intranetille myös kirjalliset ohjeet.
Hankinta toteutetaan lokakuun 2024 aikana. Sivuston on oltava käyttöön otettavissa neljän (4) kuukauden kuluttua hankintasopimuksen allekirjoituksesta.
Hankintasopimus tehdään 48 kk pituiselle kaudelle. Mikäli Tilaaja tai Toimittaja ei ole irtisanonut sopimusta kuutta (6) kuukautta ennen määräaikaisen kauden loppua, sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana molemminpuolisella kuuden (6) kuukauden irtisanomisajalla.
Siltä osin kuin hankintasopimuksessa ei ole toisin sovittu, hankinnassa sovelletaan JIT 2015 -ehtoja.