507211 / Koillis-Suomen kehittämisyhtiö Naturpolis Oy, Maan pinnalla -markkinointikampanjat kausityöhön ja etätyöhön liittyen

Määräaika: 21.5.2024 12:00 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tiivistelmä

Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
507211 / Koillis-Suomen kehittämisyhtiö Naturpolis Oy, Maan pinnalla -markkinointikampanjat kausityöhön ja etätyöhön liittyen
Hankintailmoitus­tyyppi
Kevennetty kilpailutus (pisteytys)
Julkaistu
6.5.2024 12:57 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
10.5.2024 16:00 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
21.5.2024 12:00 (UTC+03:00)
Organisaatio
Kuusamon kaupunki
Kuvaus
Kuusamon, Posion ja Taivalkosken yhteinen tarinallinen aluemarkkinointikonsepti Maan pinnalla kertoo arjesta Koillismaalla.
Pyydämme tarjousta kausityö ja etätyö -teemaisiin markkinointikampanjoihin Maan pinnalla -kanaviin. Yhteistyö toteutetaan ajalla kesäkuu-lokakuu 2024 ja markkinointikampanjoiden tarkemmista ajankohdista ja kestoista yhteistyön aikana sovitaan yhdessä tilaajan kanssa. Tarjouspyyntö sisältää kampanjan suunnittelun, toteutukseen ja tulosten raportoinnin.
Kampanjoiden kokonaisbudjetti 20 000 euroa (alv 0%) sisältäen mediabudjetin. Mediabudjetin käytöstä ja jakautumisesta kampanjan ajalle sovitaan tilaajan kanssa. Mediabudjetin hallinta tarjoajan kautta. Laskutus erikseen Posion kunnalle ja Naturpolikselle.
Lisätietoja kampanjoista ja tavoitteista:
1.) Etätyökampanja
Kampanjan tarkoitus on lisätä Koillismaan alueen tunnettuutta ja houkuttelevuutta etätyöpaikkana. Tarkempi kohderyhmä määritellään yhdessä tilaajan kanssa. Etätyökampanjan materiaalina käytetään mm. valmiita muuttajatarinoita alueella etätöitä tekevistä henkilöistä. Lisäksi budjetti sisältää 1-2 kuvauspäivää, jotka suunnitellaan kampanjaa tukevaksi yhteistyössä tilaajan kanssa. Kuvauskohteet sovitaan yhdessä tilaajan kanssa ja palveluntuottaja hoitaa kuvausten järjestelyt.
Kampanja sisältää kilpailun suunnittelun, jossa haetaan some-taitoisia etätyöntekijöitä alueelle (Kuusamo, Posio, Taivalkoski). Tilaaja maksaa voittajan majoituskulut erikseen.
2.) Kausityökampanja
Kampanjan tarkoitus on saada hakijoita Koillismaalla avoinna oleviin kausityöpaikkoihin. Kampanjaan sisältyy tarvittaessa myös englanninkielisen kampanjan toteutus ja käännösversiot. Tarkempi kohderyhmä määritellään yhdessä tilaajan kanssa Koillismaan työvoiman tarvekartoituksen pohjalta (valmistuu kesäkuussa 2024). Kausityökampanjan materiaalina käytetään mm. valmista tarinaa (sisältää valokuvat ja lyhyen some-videon) kausityötä tarjoavasta yrityksestä sekä kausityöntekijöistä. Lisäksi tarjoajalta toivotaan uusia näkökulmia puhutella potentiaalisia kausityöntekijöitä.
Tavoitteena on löytää yksi (1) kokonaistaloudellisesti edullisin toimija. Tilaaja pidättää oikeuden olla valitsematta yhtään toimijaa, mikäli sopivia ei löydy.
Toteutuksessa tulee huomioida:
- Saavutettavuus WCAG 2.1-ohjeistuksen AA-tason mukaisesti.
- Rahoittajan logon käyttö (EU:n osarahoittama).
Tarjouksessa tulee olla määritelty lisätyön tuntihinta (€/h).
Tarjoaja toimittaa valmiit kampanjamateriaalit myös tilaajalle. Samasta materiaalista voidaan myöhemmin teettää versioita hankkeen eri näkökulmia varten.
Raportoinnin tulee sisältää kampanjan tulokset (mm. näytöt, kattavuus, klikkaukset, konversiot) ja kampanjakohtaiset kohdennustiedot.