511633 / Tietopyyntö/Mielenterveyden ostopalvelut_YTHS

Määräaika: 24.5.2024 9:00 (UTC+03:00)
Määräaikaan:

Tietopyynnön tiivistelmä

Kaikkien tietojen näyttäminen vaatii rekisteröitymisen ja kirjautumisen palveluun.
511633 / Tietopyyntö/Mielenterveyden ostopalvelut_YTHS
Hankintailmoitus­tyyppi
Tietopyyntö
Julkaistu
10.5.2024 10:20 (UTC+03:00)
Kysymysten jätön määräaika
24.5.2024 9:00 (UTC+03:00)
Tarjousten määräaika
24.5.2024 9:00 (UTC+03:00)
Organisaatio
Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiö sr
Kuvaus
TÄMÄ EI OLE ENNAKKOILMOITUS, HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN MARKKINAKARTOITUKSEEN LIITTYVÄ TIETOPYYNTÖ
Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiö (YTHS) sr kartoittaa palveluntuottajien kiinnostusta Mielenterveyden ostopalvelujen hankintaa varten.
Hankinnan kohteena on Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön (YTHS) opiskeluterveydenhuollon mielenterveyden ostopalvelut YTHS:n omien palvelupisteiden paikkakunnille.
Hankinta täydentää mielenterveyden palveluiden tarjontaa niillä paikkakunnilla, joissa YTHS:llä ei ole riittävästi työvoimaa omilla palvelupisteillä. Tässä hankinnassa on kysymys tilapäisestä tai satunnaisesta tarpeesta ostaa palveluita. Palveluiden tarve eri paikkakunnilla vaihtelee ja YTHS hankkii palveluita tarpeen mukaan. YTHS ei sitoudu ostamaan mitään tiettyä määrää palveluita.
Hankintaa ei ole jaettu osiin, vaan Toimittajan tulee pystyä tarjoamaan kaikki alla mainitut palvelut.
1. Psykiatripalvelut
2. Psykiatrisen sairaanhoitajan palvelut
3. Lyhytterapiapalvelu psykologin tuottamana
Palvelut tuotetaan ensisijaisesti etävastaanottoina, joten tämän vuoksi hankintaa ei ole suunniteltu toteutettavaksi osissa esim. paikkakuntakohtaisesti YTHS:n omien palvelupisteiden mukaan. Lähivastaanottoja on kuitenkin tarpeen mukaan.
Hankinnan perusteella valitaan kolme (3) eniten pisteitä saanutta toimittajaa hinnanmukaiseen etusijajärjestykseen.
Tietopyynnön tavoitteena on saada monipuolisesti ja kokonaisvaltaisesti tietoa , jotta mahdollinen hankinta voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisesti ja huomioiden hankintayksikön ja palvelua käyttävien asiakkaiden tarpeet sekä lainsäädännön kautta tulevat vaatimukset.
Tavoitteena on myös tämän tietopyynnön perusteella hankkia tietoa markkinoilla olevista toimijoista ja palvelun toteuttamisvaihtoehdoista sekä selvittää muut hankintaan liittyvät asiat.
Tietopyyntömateriaali koostuu seuraavista alustavista asiakirjoista: Hintalomake, Vaatimusluettelo, Tarjouspyyntöluonnos sekä sopimuspohja. Pyydämme teiltä kommentteja ja nostoja hankinnan sisältöön liittyen. Kommentit voi lähettää erillisellä dokumentilla.
Tietopyyntömateriaalin saa pyytämällä osoitteesta: [email protected]. Tällä hetkellä käytössä olevan materiaalin lähetämme kaikille pyytäjille kommentoitavaksi sähköpostilla siihen osoitteeseen, josta pyyntö tulee. Myös vastaukset ja kommentit pyydämme palauttamaan osoitteeseen ”[email protected]” 24.5.2024 klo 9 mennessä.
Hankintayksikkö ei maksa korvauksia tietopyyntöön vastaamisesta eikä vastaaminen tietopyyntöön velvoita osallistujia mihinkään eikä Hankintayksikköä järjestämään hankintalain (1397/2016) mukaista hankintamenettelyä. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa.
Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään tietopyynnön jälkeen. Huomioittehan, että asiakirjat ovat tässä vaiheessa ainoastaan luonnoksia ja saattavat muuttua ennen mahdollista tarjouspyynnön julkaisua. Materiaali on tarkoitettu ainoastaan tämän markkinavuoropuhelun käymiseen. Hankintayksikkö käsittelee vastauksenne luottamuksellisesti.